PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podwojne rejestrowanie w Urzedzie Pracy

  • 1. Data: 2003-08-13 13:48:55
    Temat: Podwojne rejestrowanie w Urzedzie Pracy
    Od: "tiger017" <p...@w...mat.agh.edu.pl>

    Czy mozna byc zarejestrowanym w dwoch roznych miastach czyli w dwoch roznych
    urzedach pracy? Np. jesetem na stale zameldowany w miescie X i tam jestem
    zarejestrowany i melduje sie tymczasowo w miescie Y i czy wtedy rowniez moge
    sie zarejestrowac w UP w miescie Y??
    Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2003-08-13 14:07:10
    Temat: Re: Podwojne rejestrowanie w Urzedzie Pracy
    Od: "TK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tiger017" <p...@w...mat.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urzedach pracy? Np. jesetem na stale zameldowany w miescie X i tam jestem
    > zarejestrowany i melduje sie tymczasowo w miescie Y i czy wtedy rowniez

    Nie można, w nowym urzędzie trzeba przedłożyć zaświadczenie z poprzedniego o
    wyrejestrowaniu - czyli najpierw musisz się wyrejestrować na swój wniosek z
    UP

    TSSA

  • 3. Data: 2003-08-13 14:07:59
    Od: "TK" <t...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2003-08-13 17:06:22
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > urzedach pracy? Np. jesetem na stale zameldowany w miescie X i tam jestem
    > zarejestrowany i melduje sie tymczasowo w miescie Y i czy wtedy rowniez

    To znaczy jeśli chodzi o możliwość pobierania jakiegoś stypendium czy
    zasiłku to można (niestety) tylko z jednego PUPu, a jeśli chodzi o możliwość
    szukania pracy w dziale pośrednictwa, to wystarczy przedłożyć książeczkę
    bezrobotnego z poprzedniego urzędu. Oni się interesują tylko czy jest się
    zarejestrowanym. Rejestruje się ze względu na miejsce zamieszkania. Tyle

    Tomek