PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na okres próbny - co to takiego

  • 1. Data: 2003-08-13 14:23:43
    Temat: umowa na okres próbny - co to takiego
    Od: "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl>

    Umowa na okres próbny - co to takiego jak długo i w czym gorsza od zwykłej??
    kalmar

  • 2. Data: 2003-08-13 14:57:32
    Temat: Re: umowa na okres próbny - co to takiego
    Od: "Zygi" <w...@w...pl>

    Jest to umowa o prace na czas określony z reguły 3 miesięczny (moze byc
    inny -moja pierwsza umowa na okres probny byla na 2 tygodnie) ze wszystkimi
    konsekwencjami umowy o pracę na czas określony czyli rozwiazuje sie z koncem
    okresu na jaki zostala zawarta , ma krotszy okres wypowiedzenia. Umowa o
    prace ma na celu sprawdzenie pracownika po tym okresie moze byc zawarta np.
    umowa na 1 rok lub na czas nieokreslony.
    Generalnie polecam lekture kodeksu pracy
    narka zygi

  • 3. Data: 2003-08-14 17:52:04
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    A jest jakis okres wypowiedzenia na okresie probnym w ogole?

  • 4. Data: 2003-08-14 20:32:37
    Od: " Kamila" <e...@N...gazeta.pl>

    > A jest jakis okres wypowiedzenia na okresie probnym w ogole?

    O ile mi dobrze wiadomo to wypowiedzenie umowy na czas próbny jest
    następujący:

    * 3 dni - gdy okres próbny wynosi do 2 tygodni
    * 1 tydzień - gdy okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie
    * 2 tygodnie - gdy okres próbny wynosi 3 miesiące