PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie. Bezrobocie??

  • 81. Data: 2003-08-14 11:08:00
    Temat: Re: EOT!
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "-->exit<--" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bhfqcp$ncu$1@news2.ipartners.pl...

    > i ekran monitora,prawda?
    > exit

    prawda, prawda

  • 82. Data: 2003-08-14 11:32:05
    Temat: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Panowie spokojnie. Nie kłocie się bo to nic nie da.
    Od tygodnia właściwie zasługuje sobie na miano nieroba bo w robocie się
    nieco opierniczam :) - czekam na urlop jak człowiek na pustyni.
    Pozdrawiam
    PawełW

  • 83. Data: 2003-08-14 11:39:17
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    > Coś w TYM jest :)
    > Niestety :(

    Ano jest ale wiesz ja też bym tak chciał bo po roku sam bym się za dodatkową
    robotę zabrał ale bez stresu i za taką jaką bym chciał :)))
    Pozdrowienia
    PawełW.

  • 84. Data: 2003-08-14 11:40:26
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "PawełW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Panowie spokojnie. Nie kłocie się bo to nic nie da.
    > Od tygodnia właściwie zasługuje sobie na miano nieroba bo w robocie się
    > nieco opierniczam :) - czekam na urlop jak człowiek na pustyni.
    na wodę - zapomniałem dopisać ;)

    PawełW

  • 85. Data: 2003-08-14 22:17:35
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    web napisał:

    > Dla przecietnego Polaka najlepiej, aby praca byla zaraz naprzeciwko,

    Nie musi być naprzeciwko, ale dobrze by było gdyby podróż środkami
    komuniakcji, nie zabierała więcej jak 1 godzinę - co daje 2 godziny
    dziennie + 8 h pracy + 8 h snu + conajmniej 1/2 h porannych przygotowań
    = 5 1/2 godziny na życie prywatne. Pracownik, który będzie marnował
    dziennie 5 godzin na dojazdy i przygotowanie, będzie w stanie w domu
    conajwyżej obiad sobie zrobić i pozmywać naczynia --> kiedyś tak
    pracowałem w wakacje - marne było życie.

    Zresztą, o ile się nie mylę, istnieje wyrok SN, precyzujący czas
    dojazdu, który powinien być już uznany za pracę.

    Flyer