PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rejestracja w Urzedzie Pracy

  • 1. Data: 2003-08-13 12:33:14
    Temat: Rejestracja w Urzedzie Pracy
    Od: "EXP" <l...@m...pl>

    Wlasnie skonczylem studia i, poniewaz chcialbym skorzystac z uslug sluzby
    zdrowia, planuje zarejestrowac sie w Urzedzie Pracy. Wiem, ze jednym z
    wymaganych dokumentow jest dyplom ukonczenia uczelni. Niestety dyplomy
    uczelnia rozdaje dopiero w pazdzierniku. Czy UP uwzglednia jakos ta
    sytuacje? Da sie to jakos zalatwic?

    --
    Piotr Lesnikowski
    mailto:l...@m...pl

  • 2. Data: 2003-08-13 13:05:59
    Temat: Re: Rejestracja w Urzedzie Pracy
    Od: JMS <s...@w...pl>

> [...]
    > wymaganych dokumentow jest dyplom ukonczenia uczelni. Niestety dyplomy
    > uczelnia rozdaje dopiero w pazdzierniku. Czy UP uwzglednia jakos ta

    Mialem taki sam przypadek. Uczelnia ma obowiazek wydac Ci zaswiadczenie o
    ukonczeniu studiow. Ja dostalem od reki.

    JMS

  • 3. Data: 2003-08-13 13:18:02
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "EXP" <l...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymaganych dokumentow jest dyplom ukonczenia uczelni. Niestety dyplomy
    > uczelnia rozdaje dopiero w pazdzierniku. Czy UP uwzglednia jakos ta

    zaswiadczenie z dziekanatu , albo ksero ze stemplem uczelni

  • 4. Data: 2003-08-13 13:23:26
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wymaganych dokumentow jest dyplom ukonczenia uczelni. Niestety dyplomy
    > uczelnia rozdaje dopiero w pazdzierniku. Czy UP uwzglednia jakos ta

    Witam,

    A masz indeks z wypisana przedostatnia strona (strona z "obrony") ? Jesli
    tak - to indeks wystarczy, aby zarejestrowac sie w UP.

    Pozdrawiam
    Katarzyna