PracaGrupypl.praca.dyskusje › Atrakcyjna praca dla młodych ambitnych

  • 1. Data: 2006-10-24 17:14:21
    Temat: Atrakcyjna praca dla młodych ambitnych
    Od: "janek" <k...@w...pl>

    Stanowisko: Toilet Manager

    Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
    - aktywne pozyskiwanie klientów

    Od kandydatów wymagamy:

    - Odporności na stres
    - Dobrej organizacji czasu pracy i dyspozycyjności
    - Silnej motywacji w dążeniu do wyznaczonych celów
    - doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
    - miła aparycja
    - umięjętności pracy w grupie
    - min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    - kreatywności
    - Łatwości w nawiązywaniu kontaktów
    - Zorientowania na wymierne efekty i jakość wykonywanych zadań
    - Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:
    - pracę w młodym i dynamicznym zespole
    - możliwość stałego doskonalenia kwalifikacji zawodowych
    - atrakcyjne zarobki

  • 2. Data: 2006-10-24 17:46:51
    Temat: Re: Atrakcyjna praca dla młodych ambitnych
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    janek napisał(a):
    > Stanowisko: Toilet Manager
    [...]
    > Od kandydatów wymagamy:
    > - umięjętności pracy w grupie

    Wszystkie wymagania jak najbardziej w porządku :) Od razu widać, że są
    niezbędne, ale po co owa praca w grupie?? :)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 3. Data: 2006-10-24 17:47:01
    Od: "wilkq" <_WYTNIJ-TO_wilkq_to-też_@wp_i-to_.pl>

    > Stanowisko: Toilet Manager

    A znajomość języków obcych ???

  • 4. Data: 2006-10-24 18:40:34
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    Irving Washington napisał(a):

    > Wszystkie wymagania jak najbardziej w porządku :) Od razu widać, że są
    > niezbędne, ale po co owa praca w grupie?? :)

    Znaczy akwizycja grupowa:-)

    Żeby chociaż trochę przybliżyli o jaki towar chodzi.
    Chociaż pewnie wsio ryba, ważne żeby się sprzedał.

    zch

  • 5. Data: 2006-10-24 19:54:29
    Od: mynthon <m...@o...p.lodz.pl>

    > Od kandydatów wymagamy:

    no jak, tak bez studiów???

    Mynthon

  • 6. Data: 2006-10-25 10:35:00
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    A umiejetnosc pracy w wielokulturowym zespole?? Wyborazasz sobie toilet
    managera, ktory jest nietolerancyjny i ksenofobiczny??

  • 7. Data: 2006-10-25 17:24:53
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    zch28 napisał(a):

    > Znaczy akwizycja grupowa:-)
    >
    > Żeby chociaż trochę przybliżyli o jaki towar chodzi.
    > Chociaż pewnie wsio ryba, ważne żeby się sprzedał.
    >
    > zch
    Spodziewałem się odpowiedzi typu "praca w grupie to praca w kupie" albo
    podobnej maści skojarzenia, więc odetchnąłem z ulgą :)

    pozdr.
    Maciek