PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja w PDF'ie

  • 1. Data: 2005-05-22 18:13:35
    Temat: Aplikacja w PDF'ie
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Przerobiłem gruntownie swoje CV (DOC), zmieniłem zdjęcie, poprawiłem
    ogólny wygląd i zrobiłem wersję w PDF'ie.
    Pewnie jutro będę odpowiadał na jakieś oferty i zastanawiam się w jakiej
    wersji wysyłać list motywacyjny.
    Czy jak wysyłam CV jako PDF, to list wysłać w osobnym pliku PDF'a?
    Czy też zrobić jedną długą aplikację (jeden dokument), na której będzie
    zarówno CV (wpierw) a potem list.
    A może list wysyłać tylko, jako DOC/RTF... itp.?

    Pitt

  • 2. Data: 2005-05-22 18:26:15
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy jak wysyłam CV jako PDF, to list wysłać w osobnym pliku PDF'a?

    Z ciekawości - zamierzasz raczej wysyłać CV na propozycje stanowisk w
    Polsce, czy zagranicą? Jeśli to drugie, to jednak polecam wysłać doc :/

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 3. Data: 2005-05-22 18:29:49
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A może list wysyłać tylko, jako DOC/RTF... itp.?

    Wysylaj jako doc. Te blondyny w personalnych są tam przypadkiem i nie
    rozumieja pdf'a.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-05-22 18:32:25
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Z ciekawości - zamierzasz raczej wysyłać CV na propozycje stanowisk w
    > Polsce, czy zagranicą? Jeśli to drugie, to jednak polecam wysłać doc :/

    W Polsce. Szukam pracy w dziedzinie szeroko pojętego PR.

    Pitt

  • 5. Data: 2005-05-22 18:49:54
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d6qj7n$f8i$1@news.onet.pl...

    > W Polsce. Szukam pracy w dziedzinie szeroko pojętego PR.

    No, toś sobie bracie taki PR zrobił teraz, że ho ho :-)))

    P.S. Prześlij mi to CV na priva... Może być w pdf-ie :-)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 6. Data: 2005-05-22 19:35:31
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):
    > Z ciekawości - zamierzasz raczej wysyłać CV na propozycje stanowisk w
    > Polsce, czy zagranicą? Jeśli to drugie, to jednak polecam wysłać doc :/
    czemu? to za granica nie znaja pdf?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-05-22 20:08:24
    Od: 3E <3...@3...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Wysylaj jako doc. Te blondyny w personalnych są tam przypadkiem i nie
    > rozumieja pdf'a.

    To teraz wiem dlaczego jak wysyłałem PDFy, to z firm zajmujących się IT
    było głucho z odpowiedziami, a w firmach nie zajmujących się informatyką
    był odzew telefoniczny.

    A co będzie jak wyśle DOCa gdzie nie używają WORDa tylko
    OpenOffice(StarOffice)? Cała CV porozwala się po importowaniu. Zresztą
    jak jestem bezrobotny to nie stać mnie na 500zł za najprostrzy zestaw MS
    Office. Mogę wysłać w formacie OpenOffice? Może lepiej wysyłać w
    formacie dla każdej biurowej blondynki, czyli JPG?

  • 8. Data: 2005-05-22 20:51:07
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    w mojej firmie, pdf oznacza
    ze ktos wie co robi

  • 9. Data: 2005-05-22 21:04:57
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 22 May 2005 22:08:24 +0200, 3E <3...@3...pl> napisał:

    > Może lepiej wysyłać w formacie dla każdej biurowej blondynki, czyli JPG?

    Najlepiej nagraj jako mpg - kazde szanujace sie stanowisko biurowe
    odsluchuje i przeglada smeieszne maile w tym formacie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 10. Data: 2005-05-22 21:22:41
    Od: 3E <3...@3...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Najlepiej nagraj jako mpg - kazde szanujace sie stanowisko biurowe
    > odsluchuje i przeglada smeieszne maile w tym formacie.

    Lepiej chyba zrobie w PPS, bo zdarzają się biurowe stanowiska
    nieszanowane bez systemu dzwiękowego. Czasami nie można zrozumieć po
    samym obrazie co nudzący się kolega z pokoju obok miał na myśli w tym
    meilu z MPG. Ale jednak JPG jest popularniejsze. No i jak powiedziała mi
    kiedyś miła pracownica biurowa - "nie trzeba do jotpegów żadnych programów".