PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja w PDF'ie

  • 11. Data: 2005-05-22 23:28:16
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-05-22 20:29:49 +0200, KrzysiekPP <k...@n...op.pl> said:

    > Wysylaj jako doc. Te blondyny w personalnych są tam przypadkiem i nie
    > rozumieja pdf'a.

    Nie chciałbym pracować w firmie o kulturze "nieznania pdfa". To musi
    być nomenklaturowa przykrywka dla przekrętów (jakich mnóstwo wokół) a
    nie porządna firma.

    camel[OT]

  • 12. Data: 2005-05-23 01:37:12
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Sun, 22 May 2005 23:22:41 +0200, 3E <3...@3...pl> napisał:

    > Lepiej chyba zrobie w PPS

    Konkretnie pogadajmy: jaki format otwierany jest (i mozliwy do
    wygenerowania) przez WSZYSTKO? (albo przez Ogromną Większość)? A przy tym
    posiada rozsądne minimum mozliwości edycyjnych?

    Stawiam na RTF.

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 13. Data: 2005-05-23 07:48:56
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d6qi4c$kvo$1@news.onet.pl...
    > Przerobiłem gruntownie swoje CV (DOC), zmieniłem zdjęcie, poprawiłem
    > ogólny wygląd i zrobiłem wersję w PDF'ie.
    > Pewnie jutro będę odpowiadał na jakieś oferty i zastanawiam się w jakiej
    > wersji wysyłać list motywacyjny.
    Zdecydowanie w tej samej - PDF.

    > Czy jak wysyłam CV jako PDF, to list wysłać w osobnym pliku PDF'a?
    > Czy też zrobić jedną długą aplikację (jeden dokument), na której będzie
    > zarówno CV (wpierw) a potem list.
    W osobnym - ułatwi to innym pracę z Twoimi dokumentami.

  • 14. Data: 2005-05-23 18:56:16
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    krzysztofsf w news:op.sq63ijqy4iukdk@okr42.gamma.furrynet.org
    napisał(a):

    > Najlepiej nagraj jako mpg

    Kira! Czy Ty to czytasz? ;-P

    pozdrawiam
    Greg

  • 15. Data: 2005-05-23 19:12:18
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Greg [Mon, 23 May 2005 20:56:16 +0200]:

    > Kira! Czy Ty to czytasz? ;-P

    Czytam czytam, i wpadam w coraz wiekszy zachwyt :)

    Kira

  • 16. Data: 2005-05-23 20:11:35
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 21:12:18 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > Re to: Greg [Mon, 23 May 2005 20:56:16 +0200]:

    > Czytam czytam, i wpadam w coraz wiekszy zachwyt :)
    >

    > Kira

    A jak tam testy "zaawansowanych wiekowo" CV ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 17. Data: 2005-05-23 20:48:50
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krzysztofsf [Mon, 23 May 2005 22:11:35 +0200]:

    > A jak tam testy "zaawansowanych wiekowo" CV ?

    Sadze ze wezme sie za nie juz po niedzieli. Z tymi chyba
    skonczylam, niektore rozmowy byly wybitnie interesujace
    nawet powiedzialabym ;) No i potwierdzilam doswiadczalnie,
    ze kompletnie sie jednak nie nadaje na pracownika...

    Podesle Ci ta CVke 50-latka jak juz napisze, oki? Troche
    mi pomozesz dopracowac...

    Kira

  • 18. Data: 2005-05-23 21:10:44
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 22:48:50 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > Podesle Ci ta CVke 50-latka jak juz napisze, oki? Troche
    > mi pomozesz dopracowac...

    No...taki "stary" to ja nie jestem :)
    Oczywiscie pomoge, pewne daty kluczowy powinienem kojarzyc - mozesz tez
    wspomoc sie moimi kwitami ze stopki

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 19. Data: 2005-05-23 21:24:12
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krzysztofsf [Mon, 23 May 2005 23:10:44 +0200]:

    > Oczywiscie pomoge, pewne daty kluczowy powinienem kojarzyc
    > - mozesz tez wspomoc sie moimi kwitami ze stopki

    Chodzi mi bardziej o dopracowanie calosci. Zreszta, moze
    to na WWW wrzuce i puszcze tu linka, kazdy sie troche do
    tego dolozy i zobaczymy czy wszyscy hurtem potrafimy byc
    odpowiednim pracownikiem ;)

    Kira

  • 20. Data: 2005-05-23 21:57:10
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 23:24:12 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

> [...]
    > to na WWW wrzuce i puszcze tu linka, kazdy sie troche do
    > tego dolozy i zobaczymy czy wszyscy hurtem potrafimy byc

    To juz raczej rozrywkowo :)
    Mozesz dac po kilka opcji w roznych momentach kariery zyciowej, podpiac
    sondy (niewidoczne dla glosujacych) i pozniej oglosic wyniki dajac CV
    zestawione z najpopularniejszych fragmentow.
    Moze dwie wersje - dla HR-ow i szukajacych pracy - i porownac koncowe
    produkty, co uwypukli (byc moze) roznice w tym na co glosowali szukajacy
    pracownicy jako najprzydatniejsze cechy potencjalnego pracownika, a jak to
    samo widza HR-y. Majac ten sam produkt wyjsciowy do obrobki i glosowania

    Kurcze - chyba podesle ci moj numer konta ;)
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##