PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja w PDF'ie

  • 71. Data: 2005-05-30 23:27:43
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Tez uwazam, ze takie rzeczy nie sa specjalnie istotne (szczegolnie w
    > moim przypadku), zwlaszcza gdy chodzi o historie starozytna, zatarta
    > pozniejsza praca na zwyklych stanowiskach. Wtedy to nawet moze byc
    > zaleta, jesli rozwaza sie stopien samodzielnosci kandydata.
    > Wada moze byc raczej wtedy, gdy bezposrednio po powaznym stanowisku
    > "dyrektorskim" aplikuje ktos na pionka - okres przystosowywania moze
    > byc dala niego ciezki i firma moze nie miec ochoty w tym uczestniczyc
    > mimo pozostalych dobrych kwalifikacji kandydata.

    Ile masz lat (mężczyzna może powiedzieć ;-) ) i czy masz uprawnienia
    na wózki widłowe? Jako magazyniera powinni Cię zatrudnić w czym był
    problem?
    Wwa

  • 72. Data: 2005-05-30 23:30:58
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 73. Data: 2005-05-30 23:44:34
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Ze nie odpowiadaja na moje oferty :)
    > Wiek i doswiadczenie nie pasuje.

    A chodziłeś sie pytać czy tylko dzwoniłeś/

    Przepraszam przez chwilę mnie nie było bo odczytywałam ofertę pracy za
    granicą a ogłoszenie dałam z zupełnie inną myślą w listopadzie ubiegłego
    roku! :)
    Ale może to ten łut szczęścia o który w życiu chodzi! ;-)
    Wwa

  • 74. Data: 2005-05-30 23:51:36
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 75. Data: 2005-05-31 01:38:00
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Ze nie odpowiadaja na moje oferty :)
    > Wiek i doswiadczenie nie pasuje.

    A chodziłeś sie pytać czy tylko dzwoniłeś?
    Czasem pomaga kilkakrotna wizyta w tej samej firmie. Zapamiętają i gdy
    będą potrzebować kogoś to od razu pomyślą o kimś kogo znają.
    Wwa