PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia wdrożeniowiec - Subiekt, Symfonia itp...

  • 1. Data: 2005-05-22 11:33:03
    Temat: ile zarabia wdrożeniowiec - Subiekt, Symfonia itp...
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Zastanawiam się ile wyciąga się wdrażając programy
    typu Subiekt GT, Symfonia, CDN itp. ?
    Posiadam spore doświadczenie w zakresie wdrożeń
    programów księgowych i magazynowych jednej z firm
    (niestety nie mogę wymienić nazwy) i wyciągam
    około 1,5 tysiąca / m-c. Wydaje mi się, że to trochę mało.

    --
    rok

  • 2. Data: 2005-05-22 11:52:34
    Od: Adam <k...@p...gf>

    rok napisał(a):
> [...]
    > (niestety nie mogę wymienić nazwy) i wyciągam
    > około 1,5 tysiąca / m-c. Wydaje mi się, że to trochę mało.

    zaje... malo
    otwieraj wlasna dzialonosc i robisz bo min 100-300 za godzine + vat
    +dojazd, ja no 1500 zalamales mnie podaj jeszcze miasto zreszta nazwe
    firmy tez mozesz bo niby jak Cie wytropia, nosem ? 1,5 no ja ... te a
    prezes czym jezdzi ...

  • 3. Data: 2005-05-22 15:05:09
    Od: "piotr" <...@...a>

> [...]
    > +dojazd, ja no 1500 zalamales mnie podaj jeszcze miasto zreszta nazwe
    > firmy tez mozesz bo niby jak Cie wytropia, nosem ? 1,5 no ja ... te a

    hmm
    to wychodzi 5h*100zl*20dni_pracujacych = 10k PLN
    lub 5h*300zl*20dni_pracujacych = 30k PLN i to jest bez dojazdow.

    hmm to ile srednio sie zarabia na takim stanowisku na etacie ?

    Jak sie w takie cos wkreciec , istnieja jakies pozycje entry level
    we wdrożeniach, co trzeba umieć ?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-22 15:34:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 22 May 2005 17:05:09 +0200, "piotr" <...@...a>
    zakodował:

    >to wychodzi 5h*100zl*20dni_pracujacych = 10k PLN
    >lub 5h*300zl*20dni_pracujacych = 30k PLN i to jest bez dojazdow.

    Zapominasz, że dużo czasu trzeba poświęcić na dokształcanie i nie
    wszystko co pracujesz dla klienta 100% czasu - max 4 dni w tygodniu,
    ale jak średnio wyjdzie połowa czasu fakturowana to i tak bardzo dobry
    wynik.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2005-05-22 15:51:19
    Od: Adam <k...@p...gf>

    piotr napisał(a):

    > hmm
    > to wychodzi 5h*100zl*20dni_pracujacych = 10k PLN
    > lub 5h*300zl*20dni_pracujacych = 30k PLN i to jest bez dojazdow.
    ech no przeciez nie bedzie tak ze bedziesz mial wypelniony caly czas
    zleceniami, zalezy od danego rynku idt. ..., czasem bedziesz mial jedno
    zlecenia na trzy dni a czesem praca od 8 do 23. Mozesz ustalic staly
    ryczalt za uslugi z dana firma.

    > hmm to ile srednio sie zarabia na takim stanowisku na etacie ?
    a nie wiem :] tylko glupio miec taki etat bo to wymarzona praca dla
    freelancera, na miejscu tego Pana zrobilbym konkurencje macierzystej
    firmie tu sie nie ma co piescic, znajomosc softu w kolko zmieniajacych
    sie przepisow, naprawde nie ublizajac programostom to 4,5k jak nic bym
    sobie policzyl za tlumaczenie klientowi czemu to wersja 1002 dobrze
    wylicza pit-y a wersja 1003 juz nie :] i ze napewno to bedzie poprawione
    w 1004.

    > Jak sie w takie cos wkreciec , istnieja jakies pozycje entry level
    > we wdrożeniach, co trzeba umieć ?
    no coz, rozne sa drogi ... powiedzmy ze dobrze jest umiec ksiegowosc i
    cala prace przedsiebiorstw w glowie, miec konktakty w biurach rach,
    podpisywac umowy z producentami softu, przechodzic jak cos ich kursy i
    egzamy. Naparawde to zaraz Cie policze za to ;]]]

    Pozdro, zaloze sie ze szef tego goscia jezdzi jakas niezla furka a
    pracownicy robia po godzinach. :(((

    Praca wdrozeniowca ale nie na etat ma oczywiscie swoje minusy jak chce
    sie byc dostepnym dla klienta to trzeba sie liczyc ze moze zadzwonic ci
    na urlopie albo jak z babka idziesz na impreze. I nikt nie obiecuje kokosow.

    Pozdro

  • 6. Data: 2005-05-22 15:53:43
    Od: Adam <k...@p...gf>

    piotr napisał(a):

    > hmm
    > to wychodzi 5h*100zl*20dni_pracujacych = 10k PLN
    > lub 5h*300zl*20dni_pracujacych = 30k PLN i to jest bez dojazdow.
    hehe tak patrze na te wyliczenia

    wez pod uwage ze potrzebujesz

    zyc utrzymac rodzine
    zaplacic media
    zaplacic podatki za firme i zus
    miec pare kompow i osprzet
    soft na legalu

    10k to naprawde nie duzo

  • 7. Data: 2005-05-22 16:32:11
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <k...@p...gf> napisał w wiadomości

> [...]
    > +dojazd, ja no 1500 zalamales mnie podaj jeszcze miasto zreszta nazwe
    > firmy tez mozesz bo niby jak Cie wytropia, nosem ? 1,5 no ja ... te a

    miasto - Kalisz (Wielkopolska)
    A tak poza tym, to te Twoje stawki z jakiego miasta?
    Może się przeprowadzę ;)

    --
    rok

  • 8. Data: 2005-05-22 17:09:51
    Od: Adam <k...@p...gf>

    > miasto - Kalisz (Wielkopolska)
    > A tak poza tym, to te Twoje stawki z jakiego miasta?
    > Może się przeprowadzę ;)

    szczecin, ino ze ja jestem studentem ;P i tak biore
    ale obraz z zycia ... wpada Pan z pewnej firmy i instaluje insertowskie
    GT a dokladnie to kooolejne sp do niego, na fvat 122zl+gratis
    dojazd+koszt upgradu juz nie pamietam ale jakies grosze chyba 60zl, za
    ... 20 minut 'pracy' i to jest podstawa, inna sprawa ze z tej kwoty
    zedrzec trzeba jeszcze na cala firme w ktorej pracuje i nowe perly zony
    prezesa ;>

    Pozdro, praca wdrozeniowca to fajny chleb mysle ze warto chocby
    sprobowac z wlasna dzialnoscia.

  • 9. Data: 2005-05-22 17:26:01
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    > szczecin, ino ze ja jestem studentem ;P i tak biore

    Fajne miasto...

    > Pozdro, praca wdrozeniowca to fajny chleb mysle ze warto chocby sprobowac
    > z wlasna dzialnoscia.

    Mnie się ta robota nawet podoba, tylko kasa jakoś tak w miejscu stoi
    mimo przyrostu doświadczenia i inflacji :( Chyba rzeczywiście lepiej
    być freelancerem...

    --
    rok

  • 10. Data: 2005-05-22 17:34:48
    Od: Adam <k...@p...gf>

    > Mnie się ta robota nawet podoba, tylko kasa jakoś tak w miejscu stoi
    > mimo przyrostu doświadczenia i inflacji :( Chyba rzeczywiście lepiej
    > być freelancerem...
    tak to jest w malych firmach, robisz nie na siebie i zawsze tak bylo,
    jak zalozysz wlasna to ktos bedzie za jakis czas robil na ciebie