PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przepisy bhp

  • 1. Data: 2005-05-22 13:19:51
    Temat: Przepisy bhp
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam,
    mam pytania odtyczące przepisow bhp. Chodzi o to ze w pokoju, w ktorym pracuje
    jest kilka komputerow. Znajduja sie tam tez duze monitory, ktore sa
    skierowane "tylem" do ludzi czyli czlowiek jest narazony na spora dawke
    promieniowania. Poniewaz spodziewam sie dziecka, czy sa jakies przepisy ku temu
    ktorymi moge sie podeprzec?

    Dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2005-05-22 14:07:53
    Temat: Re: Przepisy bhp
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:5f1f.0000127e.429086f7@newsgate.onet.pl
    k...@p...onet.pl <k...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > spora dawke promieniowania. Poniewaz spodziewam sie dziecka, czy sa
    > jakies przepisy ku temu ktorymi moge sie podeprzec?
    Zacznij może tu:
    http://www.ghnet.pl/~jkaleta/1.htm
    a potem zaprzyjaźnij sie z google'm ;)

    Jotte