PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3 wady

  • 11. Data: 2003-05-28 15:16:20
    Temat: Re: 3 wady
    Od: "db501" <d...@t...net>

    1) Mozna podac cos nad czym sie aktualnie pracuje. Na przyklad nie masz
    prawojazdy ale wlasnie je robisz.
    2) Pewne cechy moga byc postrzegane jednoczesnie jako wady i zalety. Na
    przyklad "pracoholik" to wada ale z punktu widzenia pracodawcy moze byc
    zaleta.
    3) Pewne wady moga byc nieistotne dla pracodawcy, na przyklad fakt ze jestes
    nalogowym palaczem.

  • 12. Data: 2003-05-28 15:29:05
    Od: "Heweliusz" <a...@a...pl>

    > Nic z tych rzeczy. Nie chcę mówić o swoich wadach mojemu
    > przyszłemu pracodawcy. To pytanie niemalże wymusza kłamstwo lub
    > jakieś dziwne/standardowe odpowiedzi.

    I to jest najlepsza odpowiedź na takie pytanie!
    Przeiceż pracodawcy tak naprawde nie obchodzą jakie wg Ciebie masz wady, ale
    to jak rozwiązujesz problemy
    A to jest bardzo dobre rozwiazanie kłopotliwego problemu. Proste i
    eleganckie
    Pozdrawiam
    H.

  • 13. Data: 2003-05-28 18:13:24
    Od: "db501" <d...@t...net>

    1) nie lubie rozmow kawalifikacyjnych
    2) mam kompletny brak wyobrazni i invencji tworczej
    3) nie lubie klamac

  • 14. Data: 2003-05-28 18:42:53
    Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <k...@z...org> napisał w wiadomości
    > Co to za durne pytanie na rozmowach kawalifikacyjnych:
    > "A teraz proszę podać swoje trzy wady..."
    >
    > Co mówicie?

    Kiedyś starałam się o stanowisko specjalisty ds. public relations (praca
    wyłącznie biurowa) i na pytanie - proszę podac swoją jedną wadę wymyslilam
    na poczekaniu 'moj maz twierdzi ze moją wadą jest to jak jeżdżę samochodem".
    Babka z hru sie usmiechnęła, a ja ciągnęłam temat dalej, opowiadajac jej jak
    z gumą przejechalam pol Wroclawia, a na uprzejme trąbienia kierowcow
    odtrąbywałam im nie wiedząc zupełnie o co chodzi. Pracę dostałam. :)
    Pozdr.
    H.

  • 15. Data: 2003-05-28 20:43:26
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    =?iso-8859-2?Q?Jacek_Wojaczy=F1ski?= <k...@z...org> writes:

    > Co to za durne pytanie na rozmowach kawalifikacyjnych:
    > "A teraz proszę podać swoje trzy wady..."

    wcale nie takie durne. pokazuje przynajmniej, czy delikwent w ogole
    kiedykolwiek zadal sobie trud zastanowienia sie nad swoja osobowoscia,
    czy zdaje sobie sprawe z tego jakie sa jego wady i zalety.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 16. Data: 2003-05-28 20:48:36
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Heweliusz" <a...@a...pl> writes:

> [...]
    > to jak rozwiązujesz problemy
    > A to jest bardzo dobre rozwiazanie kłopotliwego problemu. Proste i

    mylisz sie.

    czemu? bo jesli ktos na rozmowie odpowie mi, jak powyzej, to pomysle
    sobie: aha, musi mic naprawde jakies STRASZNE te wady, skoro boi sie
    do nich przyznac. ba, a moze ich nie zna, a gada na odczepne?

    hm.. cos tutaj nie bardzo, albo jest nieuczciwy i stara sie to ukryc,
    albo sie boi. jesli to ostatnie, to jaka mam gwarancje, ze jak popelni
    blad w pracy, to w ogole przyzna sie do tego, poprosi kogos o pomoc w
    naprawieniu?

    dziekuje, nastepny prosze...

  • 17. Data: 2003-05-28 21:05:47
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Jacek Wojaczyński <k...@z...org> napisał(a):

    > Co to za durne pytanie na rozmowach kawalifikacyjnych:
    > "A teraz proszę podać swoje trzy wady..."

    Ja odpowiadam: "Wie Pan(i), widzę, że czytaliśmy tę samą książkę, to może
    sobie podarujemy."

    JoP

  • 18. Data: 2003-05-28 21:34:04
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    db501 napisał:

    > 2) Pewne cechy moga byc postrzegane jednoczesnie jako wady i zalety. Na
    > przyklad "pracoholik" to wada ale z punktu widzenia pracodawcy moze byc
    > zaleta.

    Dopóki pracoholik nie osiągnie "masy krytycznej" - wtedy sie okazuje, że
    albo jest dużo spraw rozbabranych, albo że na miejsce pracoholika trzeba
    posadzić 2 osoby.

    Flyer

  • 19. Data: 2003-05-28 21:34:09
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Jacek Wojaczyński napisał:

    > Co to za durne pytanie na rozmowach kawalifikacyjnych:
    > "A teraz proszę podać swoje trzy wady..."
    >
    > Co mówicie?

    nadwaga, wada wzroku i płaskostopie ;)

    Flyer

  • 20. Data: 2003-05-28 22:31:11
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Wed, 28 May 2003 08:16:20 -0700, "db501" <d...@t...net> wrote:

    >3) Pewne wady moga byc nieistotne dla pracodawcy, na przyklad fakt ze jestes
    >nalogowym palaczem.

    To jest akurat bardzo istotna wada dla wielu pracodawcow.

    Kyniu

    --