PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ma sens wyjazd?-poprawienie

  • 1. Data: 2003-05-28 08:38:32
    Temat: Czy ma sens wyjazd?-poprawienie
    Od: "Krzysztof strukowski" <s...@N...gazeta.pl>

    przepraszam ale w pierwszym poście się pomyliłem.
    Witam.
    Mam nadzieję,że ktoś może doradzić.
    Muszę wyrwać się z Nysy woj.opolskie bo tu nie ma możliwości zarabiania
    pieniędzy.
    Chcę spróbować w Warszawie,ale wiąże się to z kosztami które są "na styk"
    więc zastanawiam się jak to rozegrać aby osiągnąć najlepszy skutek.
    Wszystkim ewentualnym doradcom z góry dziękuję i dla jasności przedstawiam
    swoje info
    www.strusek.republika.pl

  • 2. Data: 2003-05-28 09:45:29
    Temat: Re: Czy ma sens wyjazd?-poprawienie
    Od: b...@a...pl

> [...]
    > więc zastanawiam się jak to rozegrać aby osiągnąć najlepszy skutek.
    > Wszystkim ewentualnym doradcom z góry dziękuję i dla jasności przedstawiam

    Polecam pl.praca.dyskusje
    Zajrzyj tez do archiwum

    Baba Jaga