PracaGrupypl.praca.dyskusje › O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)

  • 1. Data: 2003-05-28 11:49:14
    Temat: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
    Od: Sławomir Piwowarczyk <s...@N...pl>

    W ogloszeniach o prace (dla informatykow sprzetowcow, administratorow, help
    deskow)spotykam sie z okrasleniami 1,2,3 line support gdzie granice miedzy
    tym co jest 1 line a tym co jest 2 line support
    powie mi ktos o co chodzi?

    --
    Slawomir Piwowarczyk
    GG #3248377

  • 2. Data: 2003-05-28 12:01:04
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

> [...]
    > deskow)spotykam sie z okrasleniami 1,2,3 line support gdzie granice miedzy
    > tym co jest 1 line a tym co jest 2 line support

    Formalnych, ogolnie przyjetych rozgraniczen chyba nie ma. Duzo zalezy od
    konkretnej firmy.
    Dla mnie 1 line to osoba, ktorej glownym zadaniem jest odbieranie wszystkich
    telefonow, udzielanie odpowiedzi na standardowe pytania, ewentualnie
    zdalne wchodzenie na stacje uzytkownika itp., i kierowanie rzeczywistych
    problemow dalej.
    Granica miedzy 2 i 3 line jest jeszcze bardziej plynna, mysle, ze jest to
    granica
    miedzy operatorem i adminem. Polega np. na tym, ze admin ma pelne prawa,
    i ze udzial czynnosci rutynowych w jego pracy nie przekracza 50% czasu.

    Tak impresyjnie.

    T. D.

  • 3. Data: 2003-05-28 12:19:58
    Od: Sławomir Piwowarczyk <s...@N...pl>

[...]

    Czyli 1 line to taki HelpDesk jest- ktory jak se nie moze dac rady to odsyla
    do 2 line support?
    2 line ktos kto ma wieksza wiedze i chcialby byc adminem ale jeszcze za malo
    kursow (mcse, ccna itp.) ma i odwala czarna robote za admina? a 3 line to
    smietanka czyli Krol Admin 1 (2,3..) ktory w przypadku gromu rzuconego np
    przez prezesa czy kierownika dzialu it bierze sie do roboty? ;-)

    slawek

  • 4. Data: 2003-05-28 22:31:04
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Wed, 28 May 2003 14:19:58 +0200, Sławomir Piwowarczyk
    <s...@N...pl> wrote:

> [...]
    >smietanka czyli Krol Admin 1 (2,3..) ktory w przypadku gromu rzuconego np
    >przez prezesa czy kierownika dzialu it bierze sie do roboty? ;-)

    Dokladnie. Gratuluje inteligencji bedacej dzis rzadkoscia. Tyle ze np. Remedy
    (jak chcesz robic w HD to powinienes wiedziec co to za firma) uwaza ze 3 linia
    wsparcia to juz wsparcie dostawcy danego rozwiazanai informatycznego, czyli w
    ich koncepcji 1 linia to ci o wiedzy szerokiej ale plytkiej, odwrotnie 2 linia
    ktora ma waska specjalizacje ale zna swoja dzialke doglebnie.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 5. Data: 2003-05-29 07:30:09
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    <cut>
> [...]
    linia
    > ktora ma waska specjalizacje ale zna swoja dzialke doglebnie.

    W kazdej firmie jest inaczej. U mnie ja jestem 2 linia (admin LAN), 3 nie
    ma, 1 to help-desk,
    ale spotykalem sie np z welcome-deskiem czyli panienka ktora przez telefon z
    toba rozmawia i szuka w bazie solucji dla twego problemu, a jak nie znajduje
    to przekierowuje do speca - ciekawe ktora on jest wtedy linia:)
    pozdr
    /p