PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3 wady

  • 1. Data: 2003-05-28 11:36:39
    Temat: 3 wady
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Co to za durne pytanie na rozmowach kawalifikacyjnych:
    "A teraz proszę podać swoje trzy wady..."

    Co mówicie?

    --
    kocurek

  • 2. Data: 2003-05-28 11:45:28
    Temat: Re: 3 wady
    Od: b...@a...pl

    > Co to za durne pytanie na rozmowach kawalifikacyjnych:
    > "A teraz proszę podać swoje trzy wady..."
    >
    > Co mówicie?
    >
    > --
    > kocurek

    "Moje wady są również moimi zaletami" ;-))

  • 3. Data: 2003-05-28 12:02:36
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    > Co to za durne pytanie na rozmowach kawalifikacyjnych:
    > "A teraz proszę podać swoje trzy wady..."

    To taka gra, sprawdzajaca, czy przeczytales chocby jeden modny poradnik
    "Praca - jak ja znalezc". ;)

    > Co mówicie?

    "Naprawde trudno mi powiedziec... Mysle, ze przede wszystkim perfekcjonizm.
    ;)"

    T. D.

  • 4. Data: 2003-05-28 12:24:54
    Od: Sławomir Piwowarczyk <s...@N...pl>

    Przyjaciele zarzucaja mi zbytnia dokladnosc i pedantycznosc w dzialaniu, ale
    ja poprostu lubie miec wszystko zaplanowane i wykonane od poczatku do konca
    tak bym mogl po ukonczeniu pracy powiedziec sobie 'Dobrze to zrobiles', a
    nie 'Aaa bedziee..'

  • 5. Data: 2003-05-28 13:32:52
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com> wrote:

    > To taka gra, sprawdzajaca, czy przeczytales chocby jeden
    > modny poradnik "Praca - jak ja znalezc". ;)

    No właśnie, nic takiego nie czytałem :-)

    > "Naprawde trudno mi powiedziec... Mysle, ze przede wszystkim
    > perfekcjonizm.

    Tak, myślę, że jestem perfekcjonistą. Albo coś robię na "tip top"
    albo wcale. Zupełnie jak w Trainspotting :-)

    --
    kocurek

  • 6. Data: 2003-05-28 13:44:03
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Ja nie uwazam ze to pytanie jest durne. Czemy?
    1. kazdy ma jakies wady
    2. kazdy normalny czlowiek zdaje sobie sprawe jakie to sa wady
    3. kazdy wartosciowy czlowiek srara sie walczyc ze swoimi niedoskonalosciami
    Jesli wiec,
    nie znasz swoich wad to znaczy, ze albo jestes zbyt pewny siebie,
    zarozumialy albo nie chcesz sie rozwijac
    Tu chodzi o to co ty uwazasz za swoja wade.
    Np: palenie, brak entuzjazmu do sportu, lubisz spac, jestes dokladny, jestes
    kapany w goracej wodzie
    Po tym HR wie jakie masz usposobienie i jak na siebie patrzysz
    Alicja

  • 7. Data: 2003-05-28 13:54:44
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Piwowarczyk" <s...@N...pl>
    napisał w wiadomości news:bb29mh$ki9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    konca
    > tak bym mogl po ukonczeniu pracy powiedziec sobie 'Dobrze to zrobiles', a
    Nigdy bym nie przyjal ci do pracy po takim tekscie na rozmowie - brzmi tak
    nieszczerze ze hej.
    pozdr
    /p

  • 8. Data: 2003-05-28 14:17:25
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    "db501" <d...@t...net> wrote:

    > 1) Mozna podac cos nad czym sie aktualnie pracuje. Na
    > przyklad nie masz prawojazdy ale wlasnie je robisz.

    Przepraszam i to jest moja wada?? Akurat prawko mam.

    > 2) Pewne cechy moga byc postrzegane jednoczesnie jako wady i
    > zalety. Na przyklad "pracoholik" to wada ale z punktu
    > widzenia pracodawcy moze byc zaleta.

    Tak, będę mówił, że jestem pracoholikiem... i perfekcjonistą.

    > 3) Pewne wady moga byc nieistotne dla pracodawcy, na
    > przyklad fakt ze jestes nalogowym palaczem.

    Nie palę, a szkoda, bo miałbym wadę do podawania :-)

    --
    kocurek

  • 9. Data: 2003-05-28 14:34:56
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    "Alicja" <a...@o...pl> wrote:

    > Ja nie uwazam ze to pytanie jest durne. Czemy?
    > 1. kazdy ma jakies wady

    Fakt.

    > 2. kazdy normalny czlowiek zdaje sobie sprawe jakie to sa
    > wady

    ... ale nie każdy normalny człowiek będzie o nich chętnie
    opowiadał na rozmowie kwalifikacyjnej. Mam im mówić, że jestem
    leniwy? Chyba to pytanie jest jednak trochę durne, bo nikt
    o zdrowych zmysłach nie będzie szczery.

    3. kazdy wartosciowy czlowiek srara sie walczyc ze
    > swoimi niedoskonalosciami Jesli wiec,
    > nie znasz swoich wad

    Znam.

    > to znaczy, ze albo jestes zbyt pewny siebie, zarozumialy albo
    > nie chcesz sie rozwijac

    Nic z tych rzeczy. Nie chcę mówić o swoich wadach mojemu
    przyszłemu pracodawcy. To pytanie niemalże wymusza kłamstwo lub
    jakieś dziwne/standardowe odpowiedzi.

    > Tu chodzi o to co ty uwazasz za swoja wade.

    Spóźniam się czasami - mam o tym mówić pracodawcy czy nie?

    > Np: palenie,

    Nie palę.

    > brak entuzjazmu do sportu,

    o 18:00 idę grać w piłkę...

    > lubisz spac,

    Lubię, to jest wada??

    > jestes dokladny,

    Czasami aż zanadto, ale czasami się mylę. Jestem tylko
    człowiekiem.

    > jestes kapany w goracej wodzie

    Nie.

    > Po tym HR wie jakie masz usposobienie i jak na siebie
    > patrzysz

    E tam, durne pytania zadają... no i czemu miałem wymienić aż
    3 wady? Idę przeczytać jakąś książkę z serii "Jak odpowiadać na
    durne pytania na rozmowach kwalifikacyjnych"... ;-)

    Coś mi się wydaje, że po prostu najlepiej wymyśleć sobie jakieś
    takie pierdoły typu:

    - jestem perfekcjonistą
    - jestem pracoholikiem
    - często przegrywam w karty (dobra wada, co?) :-)
    - itd, itp... same pierdoły

    --
    kocurek

  • 10. Data: 2003-05-28 14:56:30
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    Np "mój Angielski nie jest jeszcze tak dobry jak powinien być " gdy mówisz
    świetnie i jesteś tego pewien :)