PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1276 brutto w UP w Warszawie...

  • 41. Data: 2009-05-20 14:55:49
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    news:slrnh17u4g.p5o.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Słucham więc uważnie, oświeć mnie ;)

    Chodzi o zadanie właściwego pytania i zadanie go teraz a nie 30 lat
    później, gdy jedyną odpowiedzią będzie "nieźle to sp..łem/am" :) Mniejsza
    o zasadność wyliczeń, ważne jest, żeby zdać sobie sprawę, że praca za 1276
    jest zupełnie bez sensu i jeśli tylko jest możliwość wyboru innego stylu
    życia należy to zrobić i to jak najwcześniej. Przy czym przez inny styl
    życia rozumiem nie, nasuwające się w pierwszej chwili bezrobocie,
    menelstwo itp lecz np. wyjazd i to dosłownie gdziekolwiek. Oczywiście,
    przy założeniu, że w ogóle mamy taką możliwość, bo jeśli nie mamy, to cała
    ta dyskusja i tak będzie prowadziła do wniosku "bierz ile dają" i do
    drugiego wniosku - że jest to po prostu dotowanie pracodawcy przez
    pozostałych członków rodziny.

    e.

  • 42. Data: 2009-05-20 14:58:58
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Jackare pisze:
    > Nie. Po domu możesz chodzić dwa tygodnie w tej samej koszulce i
    > spodniach z dresu bez odczuwania presji ze strony otoczenia. Przyjdź do
    > pracy w dresie, wymiętej koszulce i kapciach.

    W robocie za 1276zł nikt nie będzie wymagał od ciebie wyglądu
    modelki/modela. Ba.. możesz nawet dostać ubranie robocze.. i buty... i
    kasę na pranie tego...

    Poza tym w ciuchlandach też można się ubrać przyzwoicie, nie wydając
    na to majatku.

    > Popatrz jak ludzie chodzą do pracy.

    Sprzątaczka, sprzedawczyni,.... chodzą z teczkami do pracy? Pewnie
    bardzo słuzbowe papiery tam mają...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 43. Data: 2009-05-20 15:04:47
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Jackare pisze:
    > 4. dbać o swój wygląd z odpowiednią starannością i regularnością
    > b) kobiety: robić makijaż, dbać o koafiurę, paznokcie, wyglądać modnie
    > itp bzdety

    I to się nazywa konsumpcjonizm i łapanie się na reklamy.
    Makijaż? Gdzie jest powiedziane, że kobiety muszą mieć makijaż?
    Patrz.. już ponad 6 lat pracuje i ani razu nie miałam makijażu w pracy...

    Paznokcie-> bezrobotny też musi je obcinać. Malowanie? patrz wyżej

    Modny wygląd? -> moda często odstaje od tego co się w pracy nosi.
    Szczególnie przy niskopłatnych zajęciach. Widziałeś sprzataczkę w
    szpilkach i modnej sukience na ramiączkach, albo z odsłoniętymi
    plecami? Zobacz na wybiegi i na ulice.

  • 44. Data: 2009-05-20 15:05:01
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 20, 3:14 pm, Marcin <m...@o...pl> wrote:

    > Znam przypadki ze pracuja za 0zl. Tylko po to by zdobyc doswiadczenie i
    > by moc cos do CV wpisac.

    To chyba przy tworzeniu otwartego softu? Jeśli to masz na myśli, to ja
    też czasem za darmo pracuję.

    Pytałem natomiast o normalne rynkowe relacje. Słyszałeś o programiście
    zarabiającym około 1200 PLN?

    --
    mihau

  • 45. Data: 2009-05-20 15:11:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Emka wrote:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał

    > No i co z tego, że chce? Niech sobie chce. Podstaw do_wymagania_nie ma
    > żadnych.
    > A jeśli chciałby, żeby na zakończenie pracy wszyscy śpiewali hymn
    > Korei Północnej, to też byś się na to godził? ;-)

    Hymn, to może przesada. Konto to troszkę inna sprawa.
    Wymagałem tego tak samo jak znajomości pewnych zagadnień na dane stanowisko
    czy języka obcego. Nikogo nie zmuszałem, wszyscy sami zakładali albo mieli
    :-),
    albo rezygnowali...

  • 46. Data: 2009-05-20 17:15:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    entroper napisał(a):

    [...]

    > że jest to po prostu dotowanie pracodawcy przez
    > pozostałych członków rodziny.

    "Pracodawcy"?

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 47. Data: 2009-05-20 17:28:50
    Od: "sop3k" <s...@o...pl>

    > Płacisz.
    > Płacisz za wydanie kart lub przedłużenie kart. Płacisz za zabezpieczenia, np
    > token. Płacisz za dostęp do internetu, niezbędny w związku z operacjami na
    > rachunku. Płacisz za prąd w związku z korzystaniem z internetu w związku z
    > posiadaniem rachunku bankowego.
    > Bez internetu płaciłbyś lub płacisz za operacje zlecane w oddziale lub
    > konsultantowi.
    > Nie płacisz? Płacisz.
    > I nie jest tu istotna wysokość czy częstotliwość ponoszonych kosztów ani to
    > czy cię na to stać czy nie. Płacisz.

    Nie płace.
    Wydanie pierwszej karty mam za darmo, płace za duplikat. Nie mam tokenu.
    Internet w pracy, wiec tez nie płace za dostęp. Przelewy internetowe mam 5
    darmowych/miesiac i to starcza. Wiec na płace. Wg twojego rozumowania zarabiam -
    bo korzystam z internetu w pracy.

  • 48. Data: 2009-05-20 19:23:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gv0fqu$4de$1@atlantis.news.neostrada.pl Jackare
    <...@s...de.pl> pisze:

    > Nie istnieją.
    Można po prostu nie mieć konta.
    Dodatkowy zysk - nie zrobisz debetu. ;)

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2009-05-20 19:25:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gv0vl9$tci$1@news.onet.pl Emka <e...@o...eu> pisze:

    > Będąc bezrobotnym też trzeba pić.
    Moim zdaniem wtedy nawet jeszcze więcej...

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2009-05-20 19:30:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gv115i$epg$1@nemesis.news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Bo pracodawca tak chce i co mu zrobisz?
    Nic, bo i po co? Nie podpisuję upoważnienia do wypłaty na konto, nie podaję
    numeru konta (jeśli mam) i niech spada, ma wypłacać gotowizną.
    Tylko w jakim miałoby to być celu?
    Żeby sobie zrobć mniej wygodnie?

    --
    Jotte