PracaGrupypl.praca.dyskusje10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!! › Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
  • Data: 2005-05-15 10:32:45
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to niedziela, 15 maja 2005 11:35, gdy Kira napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Re to: Tristan Alder [Sun, 15 May 2005 09:58:55 +0200]:

    > Smiem watpic czy faktycznie nie rozumiesz. Najwyrazniej
    > jak z archiwow wynika, na niusach jestes od 2002 roku,

    O, to słabo szukasz :) W 1996 na jesieni wysyłałem pierwsze listy, a od
    wiosny 1997 korzystałem regularnie :)

    > wiec jak na moje oko nie za bardzo istnieje szansa, zebys
    > do tej pory nie spotkal sie z ta forma wyludzenia.

    Ale ja naprawdę unikam raczej różnych spamów i innych takich i naprawdę nie
    czaję o co Wam chodzi. Fakt, spotkałem się już z takimi reakcjami na
    grupach, ale właśnie teraz chciałbym w końcu zrozumieć ich mechanizm.

    > Jesli jednak faktycznie jakims niewiadomym cudem udalo
    > Ci sie tego uniknac, to lapaj to:
    > http://www.bowi.org.pl/?bowi=180&p=25

    Hm... Nie łapię tego tekstu.

    a) z góry zakładasz, że każde ogłoszenie jest oszustwem.

    b)
    Cytat:
    ---------->
    Faktycznie "praca" polega na jednym: dostajesz jeden lub kilka plików
    tekstowych (zazwyczaj format MS Word) zawierających rzekomo bardzo istotne
    informacje na temat możliwości zarabiania w Internecie czy skutecznej
    sprzedaży.

    Kiedy już je otrzymasz, Twoim zadaniem będzie reklamowanie systemu oraz
    dalsza odsprzedaż "raportów".
    ---------->

    No dobra, ale gdzie tu zarobek? Co pani Dorota miałaby z przesłania mi tych
    istotnych informacji? Sama piszesz:
    2. Nie łudź się, nic nie zarobisz.

    c) roztaczasz w tekście jakąś straszliwą wizję kar i problemów, a moje
    doświadczenie mówi, że niespecjalnie takie problemy się niestety za spam
    miewa ;( Walczę ze spamem, ale to jest walka z wiatrakami :(

    d) roztaczasz te wizje w artykule, ale nie ma żadnych dowodów. Wszystko
    ładnie napisałaś, ale to jest dla mnie mało zrozumiałe. Jakiś czarnowidzki
    tekst o oszustach, ale taki bardzo ogólny, nie bardzo mi coś wyjaśnia :(

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)