PracaGrupypl.praca.dyskusje10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!! › Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
  • Data: 2005-05-15 14:47:44
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder napisał(a):

    > No to chyba dlatego, że niektórzy oszuści wymagają wpłat zanim coś powiedzą.
    > Więc to chyba pozytywna informacja?

    Wiesz. Uważam, że skoro ja podejmuję pracę, poświęcam komuś swój czas,
    to on mi powinien płacić, a nie pobierać opłaty! Skoro tyle się na tym
    zarabia, to niech sobie pociągną tą kasę z mojej pierwszej wypłaty.

    > Hm... Czyli każdy korzystny interes odpada? :-D

    Każdy _zbyt_ korzystny (na pierwszy rzut oka) i owszem odpada. :)

    > No ale co pani Dorota ma z tego, że np. mnie znajdzie?
    > Właśnie nie umiem sobie wyobrazić piramidki na poczcie elektronicznej. Co tu
    > można szukać i co z tego ma osoba wyżej w piramidzie?

    No zastanów się. Nie dostaniesz kasy za to że wyślesz do niej maila, tylko
    za to, że gdzieś się zapiszesz, lub coś kupisz/będziesz rozsyłał. W jednym
    i drugim przypadku będziesz musiał ujawnić swoje dane osobowe, a także
    osoba, która Cię 'zwerbowała' będzie miała 'profity' od ewentualnej Twojej
    działalności. Na tym polegają piramidki, czyż nie?

    > No fakt, aczkolwiek patrz ile ludzi tak żyje. Wystarczy popatrzeć na
    > największy bazar w polskiej Sieci -- Allegro. Tam tysiące ludzi żyje z
    > handlowania. I też za plecami US. Akurat chyba obrona ,,uciśnionego'' US
    > nie jest zbyt modna w Polsce :)

    Tylko że na Allegro sprzedają rzeczy. Programy. Realne. Wytwór pracy.
    W systemach piramidkowych popularnych w sieci sprzedaje się bezwartościowe
    'wirtualne' raporty. Które istnieją tylko po to by były rozsyłane kolejnym
    naiwnym. :)

    > No właśnie tego nie rozumiem, bo o żadnych kosztach pani Dorota jeszcze nie
    > pisała.

    Ech. To wyślij maila, zapisz się i przekonaj empirycznie jaki z tego niebotyczny
    zysk jest. Bo Ciebie chyba doświadczenie innych osób z tej grupy nie przekona :)
    I nie zapomnij pochwalić się jak już będziesz się opalać na Kubie, czy innych
    takich. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer