PracaGrupypl.praca.dyskusje10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!! › Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
  • Data: 2005-05-15 10:37:15
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to niedziela, 15 maja 2005 12:14, gdy Kira napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > No dobra, lokalnego humoru p.c.os.advocacy nie znam,

    ?? Jesteśmy na pl.praca.dyskusje

    > wiec moze
    > i cos zabawnego wlasnie mi sie udalo stwierdzic ;) Ale nadal
    > jakos nie wierze w szczerosc tego jego pytania ;>

    To właśnie mnie denerwuje na grupach. Jak ktoś coś wie i rozumie, to każdy
    pytający jest dla niego buc albo troll. A ja po prostu nigdy nie zajmowałem
    się tematyką zarabiania w Sieci i zawsze sobie pracowałem w swoim spokojnym
    kąciku, więc nie miałem do czynienia z żadnymi oszustami. Stąd dopytuję o
    szczegóły, bo samo ogłoszenie pani Doroty jakoś nie wydało mi się groźne.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)