PracaGrupypl.praca.dyskusje10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!! › Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
  • Data: 2005-05-15 15:42:12
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Tristan Alder [Sun, 15 May 2005 12:37:15 +0200]:

    > ?? Jesteśmy na pl.praca.dyskusje

    Powaznie? Nie zauwazylabym... Dzieki! ;)

    A serio, p prostu ten Twoj post z 2002 akurat z p.c.o.a
    byl, i dosc czesto sie ta grupa w wynikach pojawiala,
    stad moje pytanie czy czegos nie wiem -- bo tam nie bywam.

    > To właśnie mnie denerwuje na grupach. Jak ktoś coś wie
    > i rozumie, to każdy pytający jest dla niego buc albo troll.

    Ewentualnie przewrazliwiony na swoim punkcie osobnik.
    I na razie przy tym zostane ;)

    Widzisz, mozliwe ze to jakiestam moje prywatne ograniczenie,
    ale niezupelnie dociera do mnie, ze mozna gdzies byc od paru
    lat i nie wiedziec co sie tam dzieje. Akurat raporty to jest
    zjawisko tak powszechne i znane nawet przez newbies, ze dosc
    ciezko mi przechodzi mysl o takim szczesciarzu, ktoremu sie
    nie zdarzylo na nie trafic ;)

    Kira