PracaGrupypl.praca.dyskusje10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!! › Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
  • Data: 2005-05-15 22:14:55
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 May 2005 00:08:01 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > nie, nie nie... Nie rozumiecie. Ja po prostu nie rozumiem czym oni się
    > zajmują i po czym to wnoskujecie, że tym. Zwłaszcza ciągle nie rozumiem
    > czym się zajmują.

    Od jakiegoś kwartału widzę 5 tego typu propozycji (komunikator, mail,
    usenet) dziennie i myslę, że jest to jakaś tam średnia dla większości
    tubylców. Nie wchodząc w szczegóły, jest to pomysł na biznes polegający na
    łańcuszkowej sprzedaży książki o pomyśle na biznes - przy czym gwoździem
    tego pomysłu są rady wprost, jak spamować tu i ówdzie w celu przedłużenia
    łańcuszka. Gotowe nawet są teksty do wklejania w spam - standardowe do
    obrzydzenia. Po tym standardzie na milę rozpoznajemy charakter propozycji.

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur