PracaGrupypl.praca.dyskusje10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!! › Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
  • Data: 2005-05-15 22:03:35
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to niedziela, 15 maja 2005 17:42, gdy Kira napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Powaznie? Nie zauwazylabym... Dzieki! ;)
    > A serio, p prostu ten Twoj post z 2002 akurat z p.c.o.a
    > byl, i dosc czesto sie ta grupa w wynikach pojawiala,
    > stad moje pytanie czy czegos nie wiem -- bo tam nie bywam.

    Nie, po prostu źle poszukałaś dat :)

    > Widzisz, mozliwe ze to jakiestam moje prywatne ograniczenie,
    > ale niezupelnie dociera do mnie, ze mozna gdzies byc od paru
    > lat i nie wiedziec co sie tam dzieje.

    Ale gdzie? Tu jestem od kilku dni. Na grupach, z jakich korzystam, nie ma
    ogłoszeń o pracę, to jak mam się na nich znać?

    Jakie znów raporty?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)