PracaGrupypl.praca.dyskusje10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!! › Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
  • Data: 2005-05-15 14:03:45
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to niedziela, 15 maja 2005 11:27, gdy Wojciech Bańcer napisał(a) coś
    na pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Z konstrukcji 'ogłoszenia'. Słów kluczowych typu 'żadnych opłat z góry',

    No to chyba dlatego, że niektórzy oszuści wymagają wpłat zanim coś powiedzą.
    Więc to chyba pozytywna informacja?

    > astronomicznych kwot które to niby można zarobić, jakoby mających zachęcać
    > do wejścia w interes, itd.

    Hm... Czyli każdy korzystny interes odpada? :-D

    > Za znajdowanie kolejnych 'partnerów'.

    No ale co pani Dorota ma z tego, że np. mnie znajdzie?
    Właśnie nie umiem sobie wyobrazić piramidki na poczcie elektronicznej. Co tu
    można szukać i co z tego ma osoba wyżej w piramidzie?

    > Tyle, że to nie jest praca. Nie masz podpisanej żadnej umowy, nie
    > rozliczasz się z US, więc wiesz...

    No fakt, aczkolwiek patrz ile ludzi tak żyje. Wystarczy popatrzeć na
    największy bazar w polskiej Sieci -- Allegro. Tam tysiące ludzi żyje z
    handlowania. I też za plecami US. Akurat chyba obrona ,,uciśnionego'' US
    nie jest zbyt modna w Polsce :)

    > Dajesz też takiej firmie wszystkie
    > swoje dane i zezwalasz na dowolne nimi handlowanie.

    Tylko co oni mogą pohandlować? Jak dam adres elektroniczny, to i tak taki,
    jak ten, co teraz mam we From (czyli zaspamowany na maksa), a z adresu
    klasycznego wiele im nie przyjdzie.

    > Ale pod warunkiem, że koszty nie przewyższą zysków.

    owszem.

    > A w tym wypadku tak nie jest.

    No właśnie tego nie rozumiem, bo o żadnych kosztach pani Dorota jeszcze nie
    pisała.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)