PracaGrupypl.praca.dyskusje10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!! › Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
  • Data: 2005-05-15 15:38:40
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Tristan Alder [Sun, 15 May 2005 12:32:45 +0200]:

    > O, to słabo szukasz :) W 1996 na jesieni wysyłałem pierwsze
    > listy, a od wiosny 1997 korzystałem regularnie :)

    Bardzo slabo, kuknelam na pierwsze wyniki i przyuwazylam
    ten 2002 -- a to juz wystarczajacy kawalek czasu, zeby sie
    na raporty nadziac, wiec dalej nie kopalam. Bo i po co.
    Twojej historii zycia nie pisze :)

    > a) z góry zakładasz, że każde ogłoszenie jest oszustwem.

    Tak samo jak z gory zakladam, ze jak mi przyjdzie mail
    z XXX w temacie to chodzi o porno a nie o koszulki dla
    osob puszystych.

    > No dobra, ale gdzie tu zarobek? Co pani Dorota miałaby
    > z przesłania mi tych istotnych informacji? Sama piszesz:
    > 2. Nie łudź się, nic nie zarobisz.

    Bo nie zarobisz. Za to bedziesz musial _zaplacic_ za te
    bezwartosciowe smieci, ktore Ci przesle. I podac swoje
    dane, ktore mozna potem bardzo fajnie poodsprzedawac.

    > c) roztaczasz w tekście jakąś straszliwą wizję kar
    > i problemów, a moje doświadczenie mówi, że niespecjalnie
    > takie problemy się niestety za spam miewa ;( Walczę
    > ze spamem, ale to jest walka z wiatrakami :(

    Tyle ze tu nie chodzi o spam ale o _oszustwo_ plus czesto
    _naruszenie_praw_autorskich_ i _handel_danymi_osobowymi_.
    Dwie troche rozne rzeczy.

    > d) roztaczasz te wizje w artykule, ale nie ma żadnych
    > dowodów.

    No to sie zapisz i sobie sprawdz.

    Kira