PracaGrupypl.praca.dyskusje10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!! › Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
  • Data: 2005-05-15 22:06:12
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to niedziela, 15 maja 2005 17:38, gdy Kira napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Bardzo slabo, kuknelam na pierwsze wyniki i przyuwazylam
    > ten 2002 -- a to juz wystarczajacy kawalek czasu, zeby sie
    > na raporty nadziac,

    Nawet nie wiem o jakich raportach piszesz :(

    > Bo nie zarobisz. Za to bedziesz musial _zaplacic_ za te
    > bezwartosciowe smieci, ktore Ci przesle. I podac swoje
    > dane, ktore mozna potem bardzo fajnie poodsprzedawac.

    No akurat moje dane są w Sieci, więc jak ktoś chce, sobie je wygugla.
    Nie mam tej narodowej choroby Polaków -- danodrżycy.

    > Tyle ze tu nie chodzi o spam ale o _oszustwo_ plus czesto
    > _naruszenie_praw_autorskich_ i _handel_danymi_osobowymi_.
    > Dwie troche rozne rzeczy.

    No dobra. Rzucasz oskarżeniami, a ja nie rozumiem o co chodzi. Co jest
    oszustem i jaki handel danymi występuje. I skąd wiadomo, ze pani Dorota
    handluje jakimiś danymi?

    Nie chodzi o to, że czegoś bronię, po prostu NIR ROZUMIEM.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)