PracaGrupypl.praca.dyskusje10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!! › Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
  • Data: 2005-05-15 09:27:25
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder napisał(a):

    > Ale skąd to wiadomo?

    Z konstrukcji 'ogłoszenia'. Słów kluczowych typu 'żadnych opłat z góry',
    astronomicznych kwot które to niby można zarobić, jakoby mających zachęcać
    do wejścia w interes, itd.

    > Jakie piramidki można budować na listach elektronicznych?

    Za znajdowanie kolejnych 'partnerów'.

    > Kolega w tym brał udział i sobie chwalił. Przez jakiś czas oglądał reklamy
    > podczas oglądania stron WWW, a potem dostał czek na ileśtam dolarów. Potem
    > to olał, bo ma dobrą pracę i nie chciało mu się wgapiać w reklamy.

    Tyle, że to nie jest praca. Nie masz podpisanej żadnej umowy, nie rozliczasz
    się z US, więc wiesz... Dajesz też takiej firmie wszystkie swoje dane
    i zezwalasz na dowolne nimi handlowanie. Zgadnij kto na takim interesie
    lepiej wyjdzie. :)

    > Ale jak ktoś nie ma pracy, to każdy grosz się przyda.

    Ale pod warunkiem, że koszty nie przewyższą zysków.
    A w tym wypadku tak nie jest.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer