PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Odp: O Adamie i nie tylko
    From: "Beata" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: O Adamie i nie tylko
    Date: Tue, 3 Dec 2002 16:18:37 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@213.134.175.204

    Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asi92r$bs5$...@n...tpi.pl...

    > Dokładnie ale to margines, a on wrzucił młodych ludzi po studiach, dobrze
    > wykształconych
    > z zapałem do pracy do jednego worka z tymi co np. wagony z węglem okradają
    > lub wyciągają
    > rękę na dworcu, bo wolą nieróbstwo lub kiedy mieli sznasę na pracę nie
    > wykorzystali tego !

    Nie wiem dokładnie jak i kiedy wrzucił Pan Płaszczyca młodych ludzi po
    studiach do jednego worka z w/w bo prawde mówiąc nie czytam od dawna jego
    postów. Chciałam jednak zauważyć że z tymi dobrze wykształconymi po studiach
    z tzw. zapałem do pracy jest jednak często problem. Wiele z tych osób
    naprawdę zachowuje się tak jakby nie chciało pracowac - niestety. Możemy
    mówić o tym że mają wykształcenie i są zdolni a rynek pracy propnuje im
    marne pieniądze za ich pracę. Tyle że czesto ci ludzie nie zdają sobie
    sprawy że od czegoś trzeba zacząć. Jeżeli liczy sie dośwaidczenie (a tak
    jest) to musze je gdzieś znaleźć. I wierz mi znam wiele przykładów młodych
    ludzi którzy sami sobie nie daja szansy uważając że poniżej kwoty X nie będą
    pracować. Ja nie mam zamiaru stosowac technik autoreklamy w stylu Pana
    Płaszczycy ale naprawdę wszystko co osiągnęłam zawdzięczam tylko sobie i
    swoim pomysłom - pamiętam jednak moją pierwszą pracę za (w przeliczeniu na
    dzisiaj) - 450 zł.
    Napewno nie jest to powód by wyzywać ich od nieudaczników i nierobów, jednak
    z racji mojej pracy wiem że opisane przeze mnie zjawisko przybiera rozmiary
    masowego.

    Pozdrawiam Beata