PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-04 01:19:22
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@e...org.pl wrote:
    > Jezu, wyobraziłem sobie właśnie, jak się Adam ze śmiechu zwija czytając te
    > gniewne pytania.

    Podpowiem - nie sam. Zdziwiłbyś się ile na priva listów przyszło ;)
    Jak również próśb o sprawdzenie CV, LM, o porady i tego typu rzeczy. Z
    pół dnia dzisiaj spędziłem pomagając innym. No ale właśnie tacy ludzie
    zwiększają swoje szanse - i mam nadzieję, że ich rozsądne działania będą
    nagrodzone :-)

    > Miałem nadzieję, że ktoś powie, że Adam swoją bezczelnością dał mu do myślenia.
    Powiedział, powiedział. Ale nie w wątku. Widzisz, te 5, czy 6 osób jakie
    tam ciągle się udziela to osoby na straty. Ale nikt nie będzie się tam
    udzielał, bo dostanie etykietkę 'debil' i przy następnej okazji, kirdy
    taka osoba będzie chciała o cokolwiek zapytać to taki 'kulturalny
    inaczej' Kondor, czy Wrangler zaraz mu kopa wymierzy.
    Dlatego też piszą na priva - co zrobić, żeby CV było bardziej
    atrakcyjne, co zrobić z pracodwacą, który leci w bambus etc.

    > Że się czegoś z tej bezczelności nauczył, że wyciągnął jakieś wnioski z tej
    > prowokacji (nawet niezamierzonej). A tu klapa, niestety.

    Nie jest tak źle :-)

    --