PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-03 12:49:45
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A czy ludzie bez pracy są
    > nieudacznikami? Nie!

    Myślisz pozytywnie, nikogo nie obrażasz, bo tak nei myślisz jak AP.
    W jego przekonaniu niezależnie od wieku, doświadczenia i wykształcenia każdy
    kto straci pracę i niemoże jej znaleźć jest nieudacznikiem i pasożytem !!!

    Ale znam takich którzy są bez pracy bo maja taki styl
    > zycia i wola jak im wszyscy współczują i dają jałmuznę i na takich się
    > wściekam, bo ich dzieci będa takie same.

    Dokładnie ale to margines, a on wrzucił młodych ludzi po studiach, dobrze
    wykształconych
    z zapałem do pracy do jednego worka z tymi co np. wagony z węglem okradają
    lub wyciągają
    rękę na dworcu, bo wolą nieróbstwo lub kiedy mieli sznasę na pracę nie
    wykorzystali tego !

    > A co do sympatii to każdy ma prawo wyrazic swoje poglądy niekoniecznie
    > zgodne z duchem zażenowania i współczujacym tonem. Wszyscy tu sobie na
    > wzajem przytakują i nadal siedzą na kanapie przed telewizorem.

    Można wyrażać poglądy po to jest ta grupa, ale do diabła niech AP nie stawia
    się ponad tych co tu piszą
    z racji swojej pozycji zawodowej. Bo jeśli by startował z nami na rozmowach
    kwalifikacyjnych to nie sądzę aby
    szybciej zdobył pracę, bo ani jego doświadczenie nie musi być większe ani
    kwalifikacje !
    Więc nie można generalizować, że jak ktos nie moze pracy znaleźć to mu sie
    pracować nie chce lub jest
    nieudacznikiem !
    AP to osoba która pasuje mi do dyktatora (nie wspomnę z historii jakiego)
    który najlepiej by zagazował
    wszystkich tych którzy szukają pracy i nie mogą jej znaleźć bo do nieczego
    sienie nadaja i są pasożytami !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler