PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-04 01:28:49
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl writes:

    > Ale to kazdy wie, ze sie da. Tylko pojawia sie pytanie o koszt.
    > Ostatnimi czasy znalazlem ciekawe ogloszenie na grupie pracy oferowanej.
    >
    > Mistrz informatyki + praca w nadgodzinach + 1300 brutto + brak negocjacji
    > pensji + Warszawa
    >
    > Podliczy koszty:
    >
    > wynajecie mieszkania: 1000 zlotych

    wynajecie tego samego mieszkania do spolki z kumnplem: 1000zl.

    > oplacenie rachunkow: 300 zlotych

    placisz rachunki do spolki z kumplem: 150 zl.

    zaoszczedzone: 650zl.

    to naprawde bylo takie trudne?

    a to przeciez najprostrze posuniecie.

    jak juz ta prace co powyzej wymieniles dostaniesz, to sie rozgladasz
    za lepsza, za mozliwoscia dorobienia sobie, szukasz kontaktow etc.

    nie wmowisz mi, ze informatykowi to tak trudno dorobic! latwiej niz
    komukolwiek innemu. informatyk moze na zlecenie napisac jakis maly
    program, postawic/skonfigurowac gdzies serwer, poprawic siec i tysiac
    innych rzeczy.

    trzeba jednak chciec.

    --
    Nina Mazur Miller