PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-04 08:13:25
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > No można zejsć - zamiast mieszkania pokój, albo wynajęcie razem ze
    > znajomymi (bardzo często praktykowane) - i masz wtedy 250 zeta, czyli
    > 750 do przodu. To znaczy, że jedynie 50 brakuje.

    Niby racja (ninka tez dobrze to policzyla). Ale chyba przyznacie, ze z rodzina
    bedzie troche trudniej. No chyba, ze ja sobie problemow szukam.

    > Pies? Jaka rasa? ;))))

    Piesek? A jaka rasa :))

    > Oj, nie zgodzę się. Kiedy moja dziweczyna była importowana do Warszawy,
    > to jej koleżanki mówiły 'zobaczysz, to nie jest tak różowo'. Kiedy po
    > miesiącu miała pierwszą pracę, po trzech już obecną,

    to sie chwali

    > zarabiając więcej
    > niż jej rodzice razem wzięci

    Jest to bardzo ogolne stwierdzenie i nie wnosi wiele do dyskusji.
    Zarobki w Polsce ksztaltuja sie od 500 minimum do ... nie bede sie nawet silil
    na zgadywanie. Stad stwierdzenie "dwa razy wiecej niz ktos" nie mowi w zasadzie
    nic.

    > (od razu wyjaśnie - skończone liceum i
    > tyle. PLus chęć do pracy i inteligencja), to było och, ach, jak Ty masz
    > dobrze.
    > Ale na propozycję - powtórzcie to, co ja zrobiłam. Przecieżmogę wam
    > pomóc, zawsze możecie pomieszkać u nas przez jakiś czas, zmieścimy się
    > jakoś odpowiedzi były 'eeee, nieee, nie uda się, co niby ja mog robić po
    > moich studiach, nikt mnie nei przyjmie'.

    Dlaczego nie sciagnie rodzicow do Warszawy?
    Wydaje mi sie, ze to wlasnie od Nich powinniscie zaczac, a nie od kolezanek.

    michal