PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak umotywowac chec zmiany pracy?

  • 1. Data: 2004-10-07 23:48:21
    Temat: Jak umotywowac chec zmiany pracy?
    Od: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    Witam.

    Nosze sie z zamiarem zmiany pracodawcy, gdyz w obecnym
    miejscu kilka spraw mi nie pasuje: "beton" nie pozwala zablysnac
    i daje waskie perspektywy rozwoju, a do tego rynek oferuje lepsze
    stawki.
    Dodam, ze firma jest dosc znana w branzy.

    Jak pozytywnie sformulowac LM i na ewentualnym interview umotywowac
    chec zmiany pracy? Musialbym negatywnie wypowiedziec sie przeciez
    o obecnym pracodawcy. Przemilczec wady pracodawcy, dla ktorych
    chce sie odejsc i udac, ze lece czysto na wieksza kase?

    Czekam na rady.

    Pozdrawia
    GreG

  • 2. Data: 2004-10-08 00:13:16
    Temat: Re: Jak umotywowac chec zmiany pracy?
    Od: "Piotr" <p...@x...com.pl>

    > udac, ze lece czysto na wieksza kase?

    Na pewno nie, bo pomysla sobie, ze jak ktos Ci da troche wiecej, to i od
    nich zaraz uciekniesz.

  • 3. Data: 2004-10-08 00:20:14
    Od: "B.R." <b...@R...wpk.p.lodz.pl>

    Piotr wrote:

    > Na pewno nie, bo pomysla sobie, ze jak ktos Ci da troche wiecej, to i od
    > nich zaraz uciekniesz.
    w takim razie zadna motywacja nie ma sensu, bo zawsze moze sie znalezc
    ktos kto da cos ciekawszego, pozwoli sie lepiej rozwijac, lepiej zaplaci
    itp. itd. :)

    --
    br

  • 4. Data: 2004-10-08 08:51:51
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o obecnym pracodawcy. Przemilczec wady pracodawcy, dla ktorych
    > chce sie odejsc i udac, ze lece czysto na wieksza kase?

    O rety... ja zawsze mowie, ze nie mam juz szans rozwoju, ze od X miesiecy
    wykonuje te same rutynowe dzialania, co mnie cofa i nie daje satysfakcji, ze
    czuje, ze moja wiedza tudziez umiejetnosci nie sa wykorzystywane...

    Kania

  • 5. Data: 2004-10-08 15:02:24
    Od: "Mikołaj" <l...@s...com>

    Użytkownik "B.R." <b...@R...wpk.p.lodz.pl> napisał w wiadomości

    > w takim razie zadna motywacja nie ma sensu, bo zawsze moze sie znalezc
    > ktos kto da cos ciekawszego, pozwoli sie lepiej rozwijac, lepiej zaplaci
    > itp. itd. :)

    nOOO, BEZ PRZESADY

  • 6. Data: 2004-10-08 15:30:35
    Od: "Zimenz" <z...@p...onet.pl>

    "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl> wrote in message
> [...]
    > o obecnym pracodawcy. Przemilczec wady pracodawcy, dla ktorych
    > chce sie odejsc i udac, ze lece czysto na wieksza kase?

    Bron Boze nie pisz ze Twoj pracodawca to BETON, ktory nie daje zablysnac. Ba
    wyjdzie na to ze jestes zbyt blyskotliwy a takich zaden beton nie lubi. ;-)

    Napisz ze nabrales juz zawodowego doswiadczenia wykorzystujac wszystkie
    dostepne Ci mozliwosci w obecnej firmie i chcialbys teraz znalezc prace
    ktora daje ci wieksze mozliwosci rozwoju zawodowego oraz mozliwosc nabrania
    nowych doswiadczen.

    Nie pisz ze sie nudziles w starej pracy i cale dnie czytales newsy, Hahaha.
    LOL

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-10-08 23:03:22
    Od: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

> [...]
    ze
    > czuje, ze moja wiedza tudziez umiejetnosci nie sa wykorzystywane...

    Zawsze mowisz? I z jakim skutkiem...? Mam wrazenie, ze wciaz szukasz
    pracy, a jesli tak to jestes anty-przykladem.

    Ze strony nowego pracodawcy, ktos niedopuszczany do drabiny
    moze przeciez znaczyc, ze sie nie nadaje!
    Czasami nieslusznie...

    Pozdro

  • 8. Data: 2004-10-08 23:07:52
    Od: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "Zimenz" <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Bron Boze nie pisz ze Twoj pracodawca to BETON, ktory nie daje zablysnac.
    Ba
    > wyjdzie na to ze jestes zbyt blyskotliwy a takich zaden beton nie lubi.
    ;-)

    Moze ktos by polubil jednak...? Pytanie: jak to ujac!

    To jest jakis trop. Dzieki!

    Pozdrawia
    GreG