PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uzaleznienie wypłaty nalezności od osób trzecich...

  • 1. Data: 2004-10-07 22:08:19
    Temat: Uzaleznienie wypłaty nalezności od osób trzecich...
    Od: "cashan" <c...@c...net.pl>

    Coraz czesciej mi sie zdarza ze firmy umieszczaja w umowie klauzule ze
    wyplata nalzenosi zostanie uiszczona dopiero po wylplaceniu nalezności przez
    klieta finalnego (jestem grafikiem pracujacym dla agencji reklamy).

    Czy taki zapis jest poprawny prawnie? W koncu moim klientem jest Agencja - a
    nie klient Agencji Reklamowej.
    Czy zgadzajac sie na taka umowe moge rzadac, np. - wgladu w biling konta
    Agencji zeby miec pewnosc ze klient zaplacil/niezaplacił ?

    Sławek