PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studium podyplomowe a studia podyplomowe?

  • 1. Data: 2004-10-07 20:19:24
    Temat: Studium podyplomowe a studia podyplomowe?
    Od: Makson <m...@g...pl>

    Chyba jest jakas roznica.. niech ktos wyjasni..

  • 2. Data: 2004-10-07 20:31:30
    Temat: Re: Studium podyplomowe a studia podyplomowe?
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Makson" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba jest jakas roznica.. niech ktos wyjasni..
    Nie ma ja skończyłam studia podyplomowe, które w nazwie miały studium
    podyplomowe.
    To samo

    --
    mangha

    Do what thou wilt shall be the whole of the Law.

  • 3. Data: 2004-10-08 14:15:30
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Nie ma ja skończyłam studia podyplomowe, które w nazwie miały studium
    > podyplomowe.
    > To samo
    Chyba tak... Przypomina mi sie jak studiowalem (5lat, mgr) to na tablicach
    ogloszen np. z planem zajec panie z dziekanatu pisaly studium xxx :-)))

  • 4. Data: 2004-10-12 07:44:44
    Od: "Radoslaw Knap" <r...@b...com.pl>

    wg mnie Studium jest jedno- to jeden kurs, a Studia- są różne.. i na tym
    polega różnica

  • 5. Data: 2004-10-12 12:46:06
    Od: "Zi Zu" <x...@W...gazeta.pl>

    Makson <m...@g...pl> napisał(a):

    > Chyba jest jakas roznica.. niech ktos wyjasni..

    Wg mnie wyglada to tak:
    Aby rozpoczac STUDIA Podyplomowe trzeba miec wyksztalcenie
    wyzsze (min. licencjat/inzynier); do STUDIUM mozna "isc" po
    maturze.

    Xavi

  • 6. Data: 2004-10-12 12:46:15
    Od: "Xavi" <x...@W...gazeta.pl>

  • 7. Data: 2004-10-12 12:52:19
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Xavi" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wg mnie wyglada to tak:
    > Aby rozpoczac STUDIA Podyplomowe trzeba miec wyksztalcenie
    > wyzsze (min. licencjat/inzynier); do STUDIUM mozna "isc" po
    > maturze.
    Mylisz się. Studium to liczba pojedyncza studia, jak już powyżej napisał
    Adam.

    --
    mangha

    May we live long and die out!
    The Voluntary Human Extinction Movement
    http://www.vhemt.org/

  • 8. Data: 2004-10-13 12:05:11
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>

    Xavi wrote:

> [...]
    > Aby rozpoczac STUDIA Podyplomowe trzeba miec wyksztalcenie
    > wyzsze (min. licencjat/inzynier); do STUDIUM mozna "isc" po

    chyba nie do konca... niedlugo zaczynam studia podyplomowe (na fakturze mam
    napisane studium podyplomowe) i wymagano ode mnie przed zapisem na studia
    dyplomu ukonczenia studiów wyższych.

    Iza

  • 9. Data: 2004-10-13 15:56:51
    Od: " Ozlem" <o...@W...gazeta.pl>

    Zi Zu <x...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    do STUDIUM mozna "isc" po
    > maturze.

    tylko w tym przypadku, to jest to studium POMATURALNE a nie podyplomowe...