PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak umotywowac chec zmiany pracy? › Re: Jak umotywowac chec zmiany pracy?
    From: "Zimenz" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak umotywowac chec zmiany pracy?
    Date: Fri, 8 Oct 2004 11:30:35 -0400
    Sender: z...@p...onet.pl@ool-18e4216c.dyn.optonline.net

    "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl> wrote in message
    news:2sm34iF1mj08lU1@uni-berlin.de...
    > Witam.
    >
    > Nosze sie z zamiarem zmiany pracodawcy, gdyz w obecnym
    > miejscu kilka spraw mi nie pasuje: "beton" nie pozwala zablysnac
    > i daje waskie perspektywy rozwoju, a do tego rynek oferuje lepsze
    > stawki.
    > Dodam, ze firma jest dosc znana w branzy.
    >
    > Jak pozytywnie sformulowac LM i na ewentualnym interview umotywowac
    > chec zmiany pracy? Musialbym negatywnie wypowiedziec sie przeciez
    > o obecnym pracodawcy. Przemilczec wady pracodawcy, dla ktorych
    > chce sie odejsc i udac, ze lece czysto na wieksza kase?

> [...]

    Bron Boze nie pisz ze Twoj pracodawca to BETON, ktory nie daje zablysnac. Ba
    wyjdzie na to ze jestes zbyt blyskotliwy a takich zaden beton nie lubi. ;-)

    Napisz ze nabrales juz zawodowego doswiadczenia wykorzystujac wszystkie
    dostepne Ci mozliwosci w obecnej firmie i chcialbys teraz znalezc prace
    ktora daje ci wieksze mozliwosci rozwoju zawodowego oraz mozliwosc nabrania
    nowych doswiadczen.

    Nie pisz ze sie nudziles w starej pracy i cale dnie czytales newsy, Hahaha.
    LOL