PracaGrupypl.praca.dyskusje › @ - jak po angielsku?

  • 1. Data: 2004-10-08 06:08:51
    Temat: @ - jak po angielsku?
    Od: "Bregg" <b...@p...onet.pl>

    Temat mojego postu jest jednocześnie jego treścią. Za chwilę muszę wykonać
    telefon do Szwecji i nie obędzie się bez podania e`mail`a. Z góry - dzięki.
    Pozdr..

  • 2. Data: 2004-10-08 06:15:44
    Temat: Re: @ - jak po angielsku?
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Bregg] - 2004-10-08 08:08:

    > Temat mojego postu jest jednocześnie jego treścią. Za chwilę muszę wykonać

    at

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 3. Data: 2004-10-08 08:34:00
    Od: Sikoriusz I Wielki <m...@n...neostrada.pl>

    Bregg napisal dnia 2004-10-08 08:08:
    > Temat mojego postu jest jednocześnie jego treścią. Za chwilę muszę wykonać
    > telefon do Szwecji i nie obędzie się bez podania e`mail`a. Z góry - dzięki.
    > Pozdr..

    Może spróbuj "monkey", tudzież "ape" :D

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2004-10-08 08:42:04
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > telefon do Szwecji i nie obędzie się bez podania e`mail`a. Z góry - dzięki.

    at

    login at address ...

  • 5. Data: 2004-10-08 08:48:58
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Sikoriusz I Wielki" <m...@n...neostrada.pl> wrote in message

    > Może spróbuj "monkey", tudzież "ape" :D

    powiem wprost: _jesli_ to sugestia-dowcip, to okolicznosciach szukania przez
    kogos pracy - bardzo glupi.

    btw, przed rozmowa z pracodawca zajrzalbym do alfabetu "fonetycznego"
    (na dole strony http://www.reliefweb.int/telecoms/training/unhcrradi
    o.html)
    bo jakosc polaczenia telefonicznego moze byc - rozna.

    marek

  • 6. Data: 2004-10-08 08:55:23
    Od: "orzeszko" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    o.html)
    > bo jakosc polaczenia telefonicznego moze byc - rozna.

    Super! Niezły jest akapit o numerkach (ostatni). Jakbym tak napisał na
    angielskim to sesja z głowy :D

    --
    orzeszko

  • 7. Data: 2004-10-08 15:22:45
    Od: "Zimenz" <z...@p...onet.pl>

    "Bregg" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > Temat mojego postu jest jednocześnie jego treścią. Za chwilę muszę wykonać
    > telefon do Szwecji i nie obędzie się bez podania e`mail`a. Z góry -
> [...]

    @ = at

    Przyklad:
    m...@e...com (american pronunciation: mysza et imejl dat kam)

  • 8. Data: 2004-10-09 17:24:02
    Temat: Re: @ - jak po angielsku? [OT]
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    On Fri, 8 Oct 2004 11:22:45 -0400, "Zimenz" <z...@p...onet.pl>
    wrote:

    >@ = at

    Wiecie jak sie nazywa @ na Bialorusi?
    Po 10 minutach gadania z gosciem (podawal mi maila a ja za cholere nie
    wiedzialem o co mu chodzi) wyszlo ze 'sobaka' :-))

    --
    Jerry

  • 9. Data: 2004-10-10 10:22:29
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Sat, 09 Oct 2004 19:24:02 +0200
    jerry1111 <s...@r...wp.pl> wrote:

    > Wiecie jak sie nazywa @ na Bialorusi?

    Wydaje mi sie, ze sa pewne standardy.. i np konstrukcja
    username (at) domain (dot) tld uzywana jest na calym swiecie. Z drugiej
    strony choby np u nas jest tendencja ostatnio do spolszczania nazw..
    malpa, ukosnik, podkreslnik i inne dziwactwa.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 10. Data: 2004-10-11 11:59:35
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "orzeszko" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Super! Niezły jest akapit o numerkach (ostatni). Jakbym tak napisał na
    > angielskim to sesja z głowy :D

    to uproszczona wymowa dla ludzi, ktorzy nigdy w zyciu nie widzieli alfabetu
    fonetycznego
    oraz dla tych, dla ktorych angielski _nie_ jest jezykiem ojczystym.
    btw, na zaliczeniu zawsze sie mozesz bronic, ze "ONZ" tak zaleca :)

    marek