PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk

  • 1. Data: 2004-10-07 19:32:11
    Temat: Informatyk
    Od: "wasyl" <g...@w...pl>

    Wtam Szanownych grupowiczow,

    Mam pytanie tak jak w temacie

    Jak ( ile ) okreslic swoje wynagrodzenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
    Zadania jakie sa do wykonania - administracjasiecią LAN, zarządzanie
    infrastrukturą informatyczną oraz oprogramowaniem i bazami danych drukarni,
    ktora ma
    siedzibe niedaleko Poznania ( woj. wielkopolskie ) + help- desk.
    Slyszalem ze dobrze sie oplaca informatykow w tej branzy przemyslu
    Dodam ze mam 5 letnie doswiadczenie na stanowisku + odpowiednie
    wyksztalcenie

    Jak zarabia sie gdzie indziej w Polsce jako informatyk + administrator +
    help desk

  • 2. Data: 2004-10-07 22:19:04
    Temat: Re: Informatyk
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Thu, 7 Oct 2004 21:32:11 +0200
    "wasyl" <g...@w...pl> wrote:

    > Jak zarabia sie gdzie indziej w Polsce jako informatyk +
    > administrator + help desk

    W Lublinie tak do 2 tys pln.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 3. Data: 2004-10-08 08:01:23
    Od: "Storm" <f...@f...pl>

    Użytkownik "wasyl" napisał w wiadomości :

    > Jak zarabia sie gdzie indziej w Polsce jako informatyk + administrator +
    > help desk

    Proponuje poczytac archiwum, temat maksymalnie "przewalkowany"...