PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie tanio kupić żeby sprzedać › Re: Gdzie tanio kupić żeby sprzedać
    From: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie tanio kupić żeby sprzedać
    Date: Sun, 17 Jul 2005 08:57:30 +0200

    > Mam zamiar pohandlować troche na Allegro. Na razie wiem jeszcze mało, ale
    > wiem że tu są specjaliści, wieć ktoś mi pomoże. Chciałbym wiedzewć gdzie
    > tanio można kupić towar, aby go z zyskiem dla siebie sprzedać na Allegro.
    > Ple do działania jest szerokie, ale weżmy np takie akumulatorki R6 w
    sklepie
    > sztuka kosztuje 10 zł a na Allegro niecałe 5zł Gdzie zatem można by je
    kupić
    > po cenie niższej by mieć zysk. Wiem że musiałbym zakupić wtedy większą
    > ilość. Mieszkam nie daleko Sosnowca, i nie prowadzę działalności gosp.
> [...]

    Gdyby wszyscy wiedzieli jak na tym zarobić kokosy to by sami handlowali :-)
    Weź pod uwagę to, że
    -musisz za każdą sztukę odpalić kasę dla allegro,
    -nikt od Ciebie nie kupi, jeśli nie masz troche pozytywnych komentarzy- na
    początku będzie ciężko,
    -rząd dobrał się do allegro i teraz jeśli sprzedawanie tam traktujesz jako
    zarobek to dobiorą Ci się do kasiorki-sprzedając w allegro zyskujesz koszta
    wynajęcia lokalu,ale prawdopodobnie tracisz więcej klientów, którzy netu nie
    znają,

    Allegro jest prostym sposobem na sprzedaż, sprzedaje się tam wszystko jak na
    stadionie, trafiają różne rzeczy, na które nie musisz mieć faktury ;-) ,
    rynek bardzo trudny. Jeśli chcesz konkurowac to musisz kupowac chyba u
    producenta.
    A jaki towar ? Tego nie wiedzą najstarsi górale ;-) Gdyby wiedzieli to sami
    by handlowali na allegro.

    powodzenia
    Michał