PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie tanio kupić żeby sprzedać › Re: Odp: Gdzie tanio kupiae ?eby sprzedaae
    From: wuli <n...@j...tam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Gdzie tanio kupiae ?eby sprzedaae
    Date: Mon, 18 Jul 2005 10:04:57 +0200

    a&B wrote:

    > No co wy, chcecie mi powiedzieae ?e wszyscy na Allegro to z?odzieje. Ktooe na
    > pewno kupuje wi?ksz? ilooeae towaru, po ni?szej cenie i sprzedaje z zyskiem.
    > Wiem ?e to nie s? kokosy ale 10-15% zysku to ca?kowicie realne. Trzeba tylko
    > wiedzieae gdzie :(

    Wieksze ilosci to import z Chin. Tam praktycznie wszystko sie produkuje.
    Tyle, ze czesto trzeba zamowic np. caly kontener. No i jest problem jak
    znalezc tego kogos od kogo bedziesz kupowal? Sa niby serwisu w sieci z
    ich ofertami ale skad wiedziec na ile wiarygodne itp.

    W przypadku mniejszych ilosci kupowalbym w hurtowniach.

    pozdrwowienia
    wuli