PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie tanio kupić żeby sprzedać › Gdzie tanio kupić żeby sprzedać
    From: "a&B" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Gdzie tanio kupić żeby sprzedać
    Date: Sun, 17 Jul 2005 04:05:40 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@as4-71.swic.dialup.inetia.pl

    Witajcie
    Mam zamiar pohandlować troche na Allegro. Na razie wiem jeszcze mało, ale
    wiem że tu są specjaliści, wieć ktoś mi pomoże. Chciałbym wiedzewć gdzie
    tanio można kupić towar, aby go z zyskiem dla siebie sprzedać na Allegro.
    Ple do działania jest szerokie, ale weżmy np takie akumulatorki R6 w sklepie
    sztuka kosztuje 10 zł a na Allegro niecałe 5zł Gdzie zatem można by je kupić
    po cenie niższej by mieć zysk. Wiem że musiałbym zakupić wtedy większą
    ilość. Mieszkam nie daleko Sosnowca, i nie prowadzę działalności gosp.
    Pozdrawiam
    Peter