PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV do oceny

  • 21. Data: 2007-01-30 05:54:51
    Temat: Re: CV do oceny
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    czarny wrote:

    > He, he, cv zabawne, przyznaję, ale z drugiej strony ona
    > ma być "tylko" hostessą. Cokolwiek to znaczy myslę, że
    > ma się tylko ładnie usmiechać i sumie to wystarczy...
    > ;D
    >
    > ....czy też się mylę?

    Hostessa ma byc mila i sympatyczna, umiejaca aktywnie nawiazywac
    kontakty z ludzmi i dobrze wygladajaca.

    Dziwi mnie żądanie CV do takiej pracy (a moze i listu motywacyjnego?),
    bo wyksztalcenie i doswiadczenie zawodowe czlowieka w wieku studenckim
    (a to typowo studencka praca) niewiele mowi o posiadaniu tych cech. Za
    to wyrobiona osoba rozpozna te cechy w kandydatce na pierwszy rzut oka -
    przy bezposrednim kontakcie po chwili rozmowy. Nalezaloby raczej kazac
    kandydatkom zadzwonic, przy tej okazji ocenic ich komunikatywnosc i
    swobode kontaktow z ludzmi, zadac kilka pytan i potem umowic sie na
    krotka rozmowe, jesli przez telefon beda ok.

    Co do tego, co pisala Sadika, ze hostessa nie moze byc glupia - ok. Ale
    poziom "madrosci" wymagany u hostessy to taki poziom, ktory bez problemu
    da sie ocenic po chwili rozmowy - po sposobie odpowiadania na pytania,
    sposobie zachowania sie itd.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 22. Data: 2007-01-30 06:04:53
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Sadika wrote:

    > /me wzrusza ramionami

    Zgadzam sie z zarzutem kolegi.

    Mozna cos zacytowac wycinajac dane pozwalajace na identyfikacje, ale w
    tym przypadku sadze, ze Marzena, studentka III roku krakowskiej AGH
    kierunek gornictwo, wydzial wiertnictwa jest bardzo dobrze
    identyfikowalna dla osob, ktore ja znaja, nawet bez nazwiska, adresu i
    telefonu.

    (Gdyby to mialo byc anonimowo, to nalezaloby wyciac rowniez imie,
    uczelnie i nazwy przedsiebiorstw, w ktorych pracowala albo wrecz
    zacytowac same smaczki takie jak ten jak o tym nachyleniu.)

    Umieszczanie na Sieci czyjegos CV w sposob pozwalajacy zidentyfikowac te
    osobe, bez jej zgody i w celu wysmiania / pokazania jako zlego przykladu
    jest chamstwem niezaleznie od poziomu, jaki reprezentuje soba to CV. I
    jesli osoby zdolne zrobic cos takiego maja w danej firmie dostep do
    cefalek, to gleboko watpie w profesjonalizm firmy.

    I.

  • 23. Data: 2007-01-30 09:27:50
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Immona napisał(a):
    > Dziwi mnie żądanie CV do takiej pracy (a moze i listu motywacyjnego?),

    Jaaasne, i jeszcze portfolio ze zdjęciami w ramkach ;)
    W ogłoszeniu nie proszono o cv, tylko o zdjęcia, nr. telefonu.

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 24. Data: 2007-01-30 09:32:54
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Immona napisał(a):
> [...]
    > kierunek gornictwo, wydzial wiertnictwa jest bardzo dobrze
    > identyfikowalna dla osob, ktore ja znaja, nawet bez nazwiska, adresu i

    Podkreślając to tylko ułatwiasz identyfikację, której jesteś tak
    przeciwna ;)
    Przyznaję, że byłam przekonana, że koleżanka wycięła wszystko co
    pozwoliło by dziewczynę zidentyfikować, nie sprawdziłam, mea culpa.

    > Umieszczanie na Sieci czyjegos CV w sposob pozwalajacy zidentyfikowac te
    > osobe, bez jej zgody i w celu wysmiania / pokazania jako zlego przykladu
    > jest chamstwem niezaleznie od poziomu, jaki reprezentuje soba to CV.

    Fakt, ale czy ja mówię, że nie jestem chamska? Czy wyśmiewanie się z
    kogoś, niezależnie - osoby znanej, czy anonimowej jest kulturalne?
    Nadal nie pozostaje mi nic innego, jak wzruszyć ramionami.

    > jesli osoby zdolne zrobic cos takiego maja w danej firmie dostep do
    > cefalek, to gleboko watpie w profesjonalizm firmy.

    To wątp, twoje prawo:)

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 25. Data: 2007-01-30 16:50:09
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Sadika wrote:

    > Przyznaję, że byłam przekonana, że koleżanka wycięła wszystko co
    > pozwoliło by dziewczynę zidentyfikować, nie sprawdziłam, mea culpa.

    tak Twoja, wypada miec swiadomosc co sie publikuje, a w ramach pokuty
    moznaby usunac przynajmiej ten dokument z serwera

  • 26. Data: 2007-01-30 17:13:09
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 30-01-2007 o 17:50:09 MarcinF <m...@i...pl> napisał(a):

    > tak Twoja, wypada miec swiadomosc co sie publikuje, a w ramach pokuty
    > moznaby usunac przynajmiej ten dokument z serwera

    no cóż, jeśli tylko tam są dane, które pozwalają na identyfikację tej
    osoby to są to dane osobowe, a część osób może spokojnie na podstawie tych
    danych tę osobę namierzyć, ergo: temu debilowi, który to umieścił w sieci
    grożą 2 lata więzienia (albo 5, nie pamiętam) jak również to grozi osobie
    do której to CV było skierowane.

  • 27. Data: 2007-01-30 17:16:42
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Sadika wrote:

> [...]
    >
    > ostatnio koleżanka z firmy robi nabór hostess do jakiejś akcji.
    > Przychodzą do nas przeróżne cv ale to mnie powaliło:

    Tak naprawdę po przemyśleniu tego wątku stwierdzam jednoznacznie:
    Załamująca jest twoja postawa i jestem przekonany, że osoba, której cv
    prawdopodobnie zamieściłaś na pewno lepiej sprawdziłaby się na twoim
    stanowisku. Stąd wnioskuję, że twoje CV jest dużo mniej wartościowe niż
    jej.

  • 28. Data: 2007-01-30 18:44:25
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Sadika wrote:

> [...]
    > Przyznaję, że byłam przekonana, że koleżanka wycięła wszystko co
    > pozwoliło by dziewczynę zidentyfikować, nie sprawdziłam, mea culpa.

    Ktora kolezanka?
    Ta, ktora opisujesz na pl.pregierz w watku "frustracje w pracy" z 6
    stycznia" tak:
    (http://groups.google.co.nz/group/pl.pregierz/msg/36
    fa348b96bf4efa?dmode=source&hl=en)

    " Koleżanka 1 (wyższe studia, UJ, lat 28)
    1. Ortografia: np. Tatułaż, hiński mur, cherbata i wiele innych cudeniek
    - ostatnio się wkur.. i ustawiłam jej autokorektę w OE bo niczego innego
    nie umie używać
    2. Książki - "Ja to bardzo lubię czytać książki. Oczywiście takie, które
    mi coś dają, a nie jakieś badziewia. Np. "Mowa Ciała" albo "Fioletowa
    Krowa"" (poradniki oczywiście...)
    3. Mówi - po lewo, do góry (w znaczeniu na górze), trochu, nadużywa
    jednakowoż, i bynajmniej w znaczeniu przynajmniej " ...?

    Czy ta druga, ktora w tym samym miejscu opisujesz tak:

    " 1. Ortografia - nie starczy mi miejsca by przytaczać
    2. "Co to jest ten DŻem? Oni mają Jakąkolwiek znaną piosenkę????" kolega
    dopowiada - "taaak, to ci od Pod Papugami"
    3. Do wczoraj nie wiedziała, że rodzynki robi się z winogron.
    4. Słowo "infantylny" w rozmowach z nią muszę zastępować słowem
    "dziecinny" bo nie będzie wiedziała, czy ją obrażam... " ...?

    I.

  • 29. Data: 2007-01-30 19:48:44
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Immona napisał(a):
    > Ktora kolezanka?
    > Ta, ktora opisujesz na pl.pregierz w watku "frustracje w pracy" z 6
    > stycznia" tak:

    Nie:)

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 30. Data: 2007-01-30 19:49:53
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Herakles napisał(a):
> [...]
    > prawdopodobnie zamieściłaś na pewno lepiej sprawdziłaby się na twoim
    > stanowisku. Stąd wnioskuję, że twoje CV jest dużo mniej wartościowe niż

    Kheh.. tak, na pewno masz rację :) Oczywiście, ja naturlich naturalmą:P

    --
    pozdrawiam
    Sadika