PracaGrupypl.praca.dyskusje › Hurra Communications GmbH

  • 1. Data: 2007-01-28 22:35:03
    Temat: Hurra Communications GmbH
    Od: p...@t...pl

    szukam opini o firmie: Hurra Communications GmbH,
    jaka atmosfera? jak swiadczenie socjalne? szanse rozwoju? wyzwania?

    bede wdzieczny za kazda opinie.
    pozdrawiam i z gory dziekuje

    Piotrekasdas

  • 2. Data: 2007-01-29 08:47:12
    Temat: Re: Hurra Communications GmbH
    Od: "MA" <m...@g...pl>

    On 28 Sty, 23:35, p...@t...pl wrote:
    > szukam opini o firmie: Hurra Communications GmbH,
    > jaka atmosfera? jak swiadczenie socjalne? szanse rozwoju? wyzwania?

    Ogolnie mowiac - bardo fajnie. Chcesz konkretnych informacji - pisz na
    priv : marek_aldorf [malpiszon] gazeta.pl

  • 3. Data: 2007-01-29 10:47:30
    Od: "Hurra Communications Sp. z o.o." <p...@w...hurra.com>

    Witam,

    zostałem poniekąd "wywołany do odpowiedzi", więc odpowiadam:

    > szukam opini o firmie: Hurra Communications GmbH,
    > jaka atmosfera?

    starając się być możliwie obiektywnym: młodzi ludzie, nieformalna
    atmosfera, spokój, cisza, FreeBSD na stacjach roboczych dla
    programistów/administratorów, biuro blisko centrum, piłkarzyki, stół do
    ping-ponga w biurze.

    > jak swiadczenie socjalne?

    ubezpieczenie medyczne, również dla małżonków i dzieci, w miarę elastyczny
    czas pracy, więcej dni wolnych niż normalnie, średnio 15 metrów
    kwadratowych powierzchni biurowej na osobę.

    > szanse rozwoju?

    Cały czas się szybko rozwijamy, a wraz z nami nasi pracownicy, ogranicza
    nas głównie brak odpowiednich ludzi by realizować coraz większe projekty w
    coraz szerszym zakresie.

    > wyzwania?

    kilkadziesiąt MB kodu źródłowego, każdego dnia na jednej z
    tabeli ponad milion nowych rekordów, dostępność na poziomie 99.95%.

    Cóż więcej mógłbym dodać? Aktualne oferty znajdują się na stronie:
    www.hurra.com/praca

    Zapraszamy!

    Piotr Mikulski
    Hurra Communications Sp. z o.o.
    www.hurra.com

  • 4. Data: 2007-01-29 21:08:16
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Z tego co widze to nie uzywacie jedynego prawdziwego jezyka
    programowania czyli C.

  • 5. Data: 2007-01-29 21:20:12
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Marcin napisał(a):

    [...]

    > Z tego co widze to nie uzywacie jedynego prawdziwego jezyka
    > programowania czyli C.

    O. Fanatyk. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2007-01-30 08:24:31
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 29 Jan 2007 21:20:12 +0000 (UTC),
    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> screamed:

    > O. Fanatyk. :)

    Fanatyk z dużą ilością wolnego czasu. <;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 09:24:23 user up 11237 days, 21:19, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Women are nothing but machines for producing children. -- Napolean Bonaparte

  • 7. Data: 2007-02-01 20:22:56
    Od: "Mike" <a...@o...pl>

    100% profesjonalizmu -(cytat http://www.hurra.com/pl/)

    ps.com...