PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV do oceny

  • 31. Data: 2007-01-31 14:56:53
    Temat: Re: CV do oceny
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Herakles napisał(a):

    > Tak naprawdę po przemyśleniu tego wątku stwierdzam jednoznacznie:
    > Załamująca jest twoja postawa i jestem przekonany, że osoba, której cv
    > prawdopodobnie zamieściłaś na pewno lepiej sprawdziłaby się na twoim
    > stanowisku. Stąd wnioskuję, że twoje CV jest dużo mniej wartościowe niż
    > jej.

    Niech kolega przemyśli raz jeszcze. Tym razem to, co sam napisał ;)

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 32. Data: 2007-02-01 10:20:00
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Sadika wrote:

    > Nie:)

    Pytanie bylo raczej retoryczne. Ogolnie, przyjmij dobra rade - jesli
    czujesz pragnienie zwracania na siebie uwagi na Necie, rozbawiania
    publicznosci etc., to nie uzywaj do tego informacji, ktore moga zranic
    inne osoby - to sie tyczy zarowno owych kolezanek, jak i tej kandydatki.
    Jesli kultura/etyka nie jest dla Ciebie wystarczajacym powodem, to
    powinno nim byc czyste wyrachowanie, bo nie jestes tak anonimowa, jak
    sadzisz. Udzielilas juz w roznych miejscach usenetu dosc informacji,
    zeby ktos chetny poswiecic troche czasu byl w stanie zidentyfikowac firme.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 33. Data: 2007-02-01 11:04:42
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Immona napisał(a):
    > Pytanie bylo raczej retoryczne. Ogolnie, przyjmij dobra rade - jesli
    > czujesz pragnienie zwracania na siebie uwagi na Necie,

    Nie czuję, albo czuję nie większą niż każda inna osoba pisująca tu czy
    gdzieś indziej. W końcu każdy pisze po to by wyrazić SWOJĄ opinię, lub
    opowiedzieć o swoim problemie, więc było by kijowo, gdyby nikt na tonie
    zwracał uwagi, prawda?

    rozbawiania
    > publicznosci etc., to nie uzywaj do tego informacji, ktore moga zranic
    > inne osoby - to sie tyczy zarowno owych kolezanek, jak i tej kandydatki.

    Właściwie, głupio mi się zrobiło, że taka afera sie zrobiła... Radę
    przyjmuję :) Zwłaszcza, że lata mi co sobie ktoś myśli o mnie, ale
    bezsensowne ranienie kogoś tylko dlatego, że mam akurat PMSa albo gorszy
    dzień jest nawet nie tyle chamskie, co głupie.

> [...]
    > sadzisz. Udzielilas juz w roznych miejscach usenetu dosc informacji,
    > zeby ktos chetny poswiecic troche czasu byl w stanie zidentyfikowac firme

    Masz rację, tylko którą? Bo nie pracuję w jednym miejscu?:) Zresztą
    wiem, masz rację, tylko ja jestem w stanie ponieść konsekwencje tego co
    robię. Ludzie z którymi się stykam są w większości świadomi co o nich
    myślę, bo należę do ludzi szczerych, więc by nie byli specjalnie
    zaskoczeni:)

    Dzięki Immona za klapsa:)

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 34. Data: 2007-02-01 13:32:50
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    czarny wrote:

    > Niech kolega przemyśli raz jeszcze. Tym razem to, co sam napisał ;)

    przemyślałem raz jeszcze i przekonań jakoś nie zmieniłem