PracaGrupypl.praca.dyskusje › DECORA SA - opinie o tym pracodawcy

  • 1. Data: 2007-01-28 20:25:49
    Temat: DECORA SA - opinie o tym pracodawcy
    Od: "kd" <c...@W...gazeta.pl>

    czy macie jekies opinie o pracodawcy ze Środy Wlkp - zakąld DECORA SA

  • 2. Data: 2007-01-28 21:08:52
    Temat: Re: DECORA SA - opinie o tym pracodawcy
    Od: robbi <r...@n...com>

    kd napisał(a):
    > czy macie jekies opinie o pracodawcy ze Środy Wlkp - zakąld DECORA SA

    Przez caly 2005 i polowe 2006 intensywnie co 2-3 miesiace szukali ludzi
    na te same stanowiska w poznanskim dodatku Praca GW - sprzedaz, it. Od
    wakacji 2006 jakos cicho - chyba zaczeli szanowac pracownikow ;)

    A byc moze wywalili jednego dyrektora, o ktorym znajomy ktory szefuje
    firmie ktora chciala z Decora wspolpracowac powiedzial, cytuje, "dawno
    takiego idioty nie spotkalem", koniec cytatu.

    W kazdym razie jesli chodzi o stanowiska IT to mieli problemy chyba
    najwieksze - czasem 2 razy w miesiacu szukali na to samo stanowisko.

    --
    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2007-01-29 11:35:46
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "kd" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > czy macie jekies opinie o pracodawcy ze Środy Wlkp - zakąld DECORA SA

    Nie polecam - z czasów kiedy tam pracowałem (w firmie - siostrze) to była firma
    a'la gestapo :)
    Klimat po prąciu. Jednak trzeba oddać, że jakotako na rynku sobie radzili.
    Pozdr

  • 4. Data: 2007-01-29 17:52:27
    Od: PP <a...@o...pl>

    > W kazdym razie jesli chodzi o stanowiska IT to mieli problemy chyba
    > najwieksze - czasem 2 razy w miesiacu szukali na to samo stanowisko.
    To akurat moglo zle swiadczyc o pracownikach. Zatrudniali kogos a on
    sobie nie radzil wiec byli zmuszeni poszkac kogos innego

  • 5. Data: 2007-01-29 19:30:22
    Od: robbi <r...@n...com>

    PP napisał(a):
    > To akurat moglo zle swiadczyc o pracownikach. Zatrudniali kogos a on
    > sobie nie radzil wiec byli zmuszeni poszkac kogos innego

    No patrz - taki pech, ze w ciagu roku trafilo im sie pod rzad kilkunastu
    zlych pracownikow. Takiemu swietnemu pracodawcy ...

    --
    pzdr
    robbi