PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia-Newry-Norbrook help me please

  • 1. Data: 2007-01-29 08:40:02
    Temat: Irlandia-Newry-Norbrook help me please
    Od: "kasia" <h...@o...pl>

    hej
    Mam pracować w Irlandii w firmie farmaceutycznej Norbrook - cały czas dostaję
    jakieś nieciekawe informacje na ten temat. Ktoś mi jest w stanie powiedzieć
    jak tam na prawdę jest ? Słyszałam że cieńkie zakwaterowanie, wyrzucanie z
    firmy to chleb powszedni i nie warto za bardzo wiązać swoich planów życowych z
    tym miejscem. Za wszytkie infirmacje będę wdzięczna.
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2007-01-29 20:06:23
    Temat: Re: Irlandia-Newry-Norbrook help me please
    Od: "spawacz" <9...@w...pl>

    Mozesz napisac na jaki stanowisku bedziesz pracowala (co robila) i za ile?
    Powodzenia i Dzieki