PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV do oceny

  • 11. Data: 2007-01-29 13:18:37
    Temat: Re: CV do oceny
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    A screaming came across the sky, when Sadika wrote:

    > "liceum Ogólnokształc_on_cego nr.36 o _nachyleniu_ turystyczno - "

    To nachylenie to jest taki coraz bardziej popularny newspeak; oważ
    kandydatka bynajmniej tego sama nie wymyśliła.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

  • 12. Data: 2007-01-29 13:29:59
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Sadika napisał(a):

    > Cześć,
    >
    > ostatnio koleżanka z firmy robi nabór hostess do jakiejś akcji.
    > Przychodzą do nas przeróżne cv ale to mnie powaliło:
    > http://rapidshare.com/files/13911751/CV2.rtf
    >
    > Załamujące...

    He, he, cv zabawne, przyznaję, ale z drugiej strony ona
    ma być "tylko" hostessą. Cokolwiek to znaczy myslę, że
    ma się tylko ładnie usmiechać i sumie to wystarczy...
    ;D

    ...czy też się mylę?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 13. Data: 2007-01-29 13:31:34
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    MarcinF napisał(a):

    > poza tym zastanow sie czy autorka wyrazila zgode na
    > wykorzystanie tresci CV do celow innych niz rekrutacja

    Nie przesadzaj kolego, bo pomyślę, żeś kolegą tej hostessy ;D

  • 14. Data: 2007-01-29 13:33:17
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    czarny napisał(a):
> [...]
    > ma być "tylko" hostessą. Cokolwiek to znaczy myslę, że
    > ma się tylko ładnie usmiechać i sumie to wystarczy...

    Otóż troszkę się mylisz, bo mądra (nie koniecznie super wykształcona i
    oczytana, ale mądra) hostessa to dobrze zarabiająca hostessa. Głupia
    hostessa najczęściej pracuje u nas raz - pierwszy i ostatni.
    Zresztą dramat polega na tym, że osoba, która niedługo będzie miała
    tytuł magistra reprezentuje sobą poziom zaskakująco niski.

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 15. Data: 2007-01-29 14:14:34
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Sadika napisał(a):

    > Zresztą dramat polega na tym, że osoba, która niedługo będzie miała
    > tytuł magistra reprezentuje sobą poziom zaskakująco niski.

    ...ale zwali się na dysortografię, dyslekcję czy dys_coś_tam i jakoś
    przez to życie się przeleci... ;D

  • 16. Data: 2007-01-29 16:02:34
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    czarny wrote:

    > Nie przesadzaj kolego, bo pomyślę, żeś kolegą tej hostessy ;D

    Tylko nie pomysl, ze pomagalem pisac to cv :)

  • 17. Data: 2007-01-29 18:49:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Jan 2007 14:18:37 +0100, Jarek Hirny <a...@h...pl> wklepał(-a):

    >To nachylenie to jest taki coraz bardziej popularny newspeak; oważ
    >kandydatka bynajmniej tego sama nie wymyśliła.

    A newspeak to co to jest? :) Nie pytam o znaczenie, mam słownik.

  • 18. Data: 2007-01-29 18:53:46
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > ...ale zwali się na dysortografię, dyslekcję czy dys_coś_tam i jakoś
    > przez to życie się przeleci... ;D

    obawiam sie ze jak bedzie chciala w miare zarabiac to nie tylko zycie ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 19. Data: 2007-01-29 19:47:13
    Od: Cezary Morga <c...@N...pl>

    Jarek Hirny wrote:

    > To nachylenie to jest taki coraz bardziej popularny newspeak; oważ
    > kandydatka bynajmniej tego sama nie wymyśliła.

    Jesli juz przy tym jestesmy, to nie sadzisz, ze to Twoje 'newspeak' to tez
    przyklad nowomowy? A co z tym, ze polacy nie kaczki i swoj jezyk maja?

    Pozdrawiam,
    --
    Cezary Morga
    /(bb|[^b]{2})/

  • 20. Data: 2007-01-29 19:59:38
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    A screaming came across the sky, when Cezary Morga wrote:

    > Jesli juz przy tym jestesmy, to nie sadzisz, ze to Twoje 'newspeak' to tez
    > przyklad nowomowy? A co z tym, ze polacy nie kaczki i swoj jezyk maja?

    Ale to proste: nie zamierzam na usenet (o, pardon, grupy dyskusyjne!) pisać
    językiem z CV, a w CV językiem z usenetu.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/