PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV do oceny

  • 1. Data: 2007-01-29 10:24:57
    Temat: CV do oceny
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Cześć,

    ostatnio koleżanka z firmy robi nabór hostess do jakiejś akcji.
    Przychodzą do nas przeróżne cv ale to mnie powaliło:
    http://rapidshare.com/files/13911751/CV2.rtf

    Załamujące...

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 2. Data: 2007-01-29 10:33:00
    Temat: Re: CV do oceny
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 29-01-2007 o 11:24:57 Sadika <o...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > ostatnio koleżanka z firmy robi nabór hostess do jakiejś akcji.
    > Przychodzą do nas przeróżne cv ale to mnie powaliło:

    Ale co najbardziej? Jak dla mnie, do JoeMonstera się jeszcze nie nadaje ;)

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 3. Data: 2007-01-29 10:39:59
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Sadika wrote:

    > http://rapidshare.com/files/13911751/CV2.rtf
    Dlaczego, gdyby nie błędy ortograficzne, to bym pomyślał, że nawet umie se
    słownik skonfigurować, ale nie umie!
    Pozatym całkiem śmieszne cytaty (szkoła o nachyleniu...)

  • 4. Data: 2007-01-29 10:42:40
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Tomek P. napisał(a):
    > Ale co najbardziej? Jak dla mnie, do JoeMonstera się jeszcze nie nadaje ;)

    Bo to chyba nie jest śmieszne... robię błędy ortograficzne, piszę czasem
    głupoty stylistyczne, ale w cv, nawet jeśli składasz podanie do pracy
    jako hostessa, przyzwoitość nakazuje sprawdzić wszystko... chyba...
    przynajmniej mnie tak uczono:)

    "liceum Ogólnokształc_on_cego nr.36 o _nachyleniu_ turystyczno - "

    barmanaka, Dublin'ie, "Angielski - exellent" (coż to właściwie znaczy??)
    podrużowac

    Nie mam siły wymieniać dalej:)
    Odpowiadając na twoje pytanie - ogólnie załamujące...

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 5. Data: 2007-01-29 10:44:02
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Herakles napisał(a):
    > Dlaczego, gdyby nie błędy ortograficzne, to bym pomyślał, że nawet umie se
    > słownik skonfigurować, ale nie umie!

    Aaa i jeszcze twierdzi, że posiada bardzo dobrą znajomość pakietu MS
    Office... serio, serio??

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 6. Data: 2007-01-29 10:51:54
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Użytkownik "Sadika" <o...@b...pl> napisał w wiadomości news:epki34

    > ostatnio koleżanka z firmy robi nabór hostess do jakiejś akcji.
    > Przychodzą do nas przeróżne cv ale to mnie powaliło:
    > http://rapidshare.com/files/13911751/CV2.rtf
    > Załamujące...

    To Ty jeszcze chyba mało cefałek w życiu widziałaś ;-)
    Ta jest całkiem przeciętne - błędy w normie, formułowanie myśli mało
    błyskotliwe, ale w normie, intelekt niezbyt powalający, ale jak na
    kandydatkę na hostessę ujdzie ;-)

    Nie czepiaj się dziewczyny ;-) Jakbyś w LM przeczytała np: "Strasznie chciał
    bym pracować w waszej firmie, bo wiem, że jest bardzo renomowana i bardzo
    popularna na rynku, klięci ją sobie chwalą, a ja bendąc zaraz po studiach
    musze się rozwijać i dlatego właśnie chciałbym muc u was dostać etat" to
    faktycznie mogłabyś mieć powód do rotflowania ;-)

    N.

  • 7. Data: 2007-01-29 10:55:49
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Nixe napisał(a):
> [...]
    > musze się rozwijać i dlatego właśnie chciałbym muc u was dostać etat" to
    > faktycznie mogłabyś mieć powód do rotflowania ;-)

    Przepraszam, nie czepiam się, masz rację... Ło Jezu...

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 8. Data: 2007-01-29 11:18:56
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Sadika wrote:

    > Cześć,
    >
    > ostatnio koleżanka z firmy robi nabór hostess do jakiejś akcji.
    > Przychodzą do nas przeróżne cv ale to mnie powaliło:
    > http://rapidshare.com/files/13911751/CV2.rtf

    jak juz wysmiewasz odpowiedz na ogloszenie to przede wszystkim
    pokaz tresc tego ogloszenia, skad mamy wiedziec na ile ono
    bylo powalajace...

    poza tym zastanow sie czy autorka wyrazila zgode na
    wykorzystanie tresci CV do celow innych niz rekrutacja

  • 9. Data: 2007-01-29 11:21:41
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    MarcinF napisał(a):
    > jak juz wysmiewasz odpowiedz na ogloszenie to przede wszystkim
    > pokaz tresc tego ogloszenia, skad mamy wiedziec na ile ono
    > bylo powalajace...

    Szukają hostess,. Powalające ogłoszenie? Na pewno...

    > poza tym zastanow sie czy autorka wyrazila zgode na
    > wykorzystanie tresci CV do celow innych niz rekrutacja

    /me wzrusza ramionami

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 10. Data: 2007-01-29 11:29:45
    Od: robbi <r...@n...com>

    Nixe napisał(a):

> [...]
    > musze się rozwijać i dlatego właśnie chciałbym muc u was dostać etat" to
    > faktycznie mogłabyś mieć powód do rotflowania ;-)

    No to przyznaj sie - jak czesto wymieniaja Tobie w biurze wykladzine? ;D

    --
    pzdr
    robbi