PracaGrupypl.praca.dyskusje › świadczenie rehabilitacyjne, a urlop

  • 1. Data: 2007-01-29 09:10:45
    Temat: świadczenie rehabilitacyjne, a urlop
    Od: martinezz <m...@r...vline.pl>

    Czy za okres przebywania na świadczeniu rehabilitacyjnym przysługuje
    prawo do urlopu wypoczynkowego?

    pzdr
    martinezz

  • 2. Data: 2007-02-01 21:34:56
    Temat: Re: świadczenie rehabilitacyjne, a urlop
    Od: "Karolina" <c...@t...pl>

    Koleżanki z pracy, w związku z chorobą, nie bylo w pracy prawie 1,5 roku - w
    tym czasie miała świadczenie rehabilitacyjne, ale nie wiem dokładnie przez
    jaki okres. Przed opowrotem do pracy musiała wykorzystać cały zaległy urlop
    (a bylo tego ponad miesiąc), proponuje zajrzeć do kodeksu pracy, na pewno
    coś będzie na ten temat. Pozdrawiam