PracaGrupypl.praca.dyskusje › Angielskie CV - co jest wazne ?

  • 1. Data: 2005-06-07 14:51:39
    Temat: Angielskie CV - co jest wazne ?
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Czy w angielskim CV wrzucenie zdjecia to juz cos jak blad ortograficzny ? Co
    jest u nich wazne w CV i jaki format preferuja ? Opis umiejetnosci czy
    bardziej zapis historyczny datami ? O ile jestem zadowolony z mojego
    polskiego CV to ang. sprawia wrazenie, tragiczne - chociaz to po prostu
    przetlumaczone i przeksztalcone cv...
    Jarod

  • 2. Data: 2005-06-07 16:11:36
    Temat: Re: Angielskie CV - co jest wazne ?
    Od: "eastsidekilla_" <m...@W...gazeta.pl>

    Jarod <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > bardziej zapis historyczny datami ? O ile jestem zadowolony z mojego
    > polskiego CV to ang. sprawia wrazenie, tragiczne - chociaz to po prostu

    This page explains how to write a British-style CV (curriculum vitae, or
    resume, or personal history) and covering letter, used when applying for jobs
    in the UK.
    Check this out:
    <url>http://www.ukstudentlife.com/Work/CV.htm#Top</u
    rl>