PracaGrupypl.praca.dyskusje › wolontariat w schronisku a CV

  • 1. Data: 2005-06-07 08:22:59
    Temat: wolontariat w schronisku a CV
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Witam,

    Może to nazbyt trywialne pytanie [jeśli tak - prosie wybaczyć ;) ], ale jako
    osoba nigdy jeszcze nie pracująca, a więc o w zasadzie pustym [przynajmniej
    jeśli chodzi o kariere zawodową] CV mogę tam wpisać pracę w schronisku dla
    zwierząt ? Problem jest tylko taki, że chodzi o wolontariat, a nie pracę
    zarobkową ?
    Czy są jakieś przepisy, które to regulują ? Jeśli tak, to jakie są to
    przepisy i jak dokładniej zostało to uregulowane ? Chciałbym po prostu być
    może coś takiego kiedyś zrobić, ale nie wiem czy to legalne i dlatego pytam
    ;)

    Dzięki z góry za każdą pomoc.