PracaGrupypl.praca.dyskusje › assessment center czego moge sie spodziewac

  • 1. Data: 2005-06-07 15:14:41
    Temat: assessment center czego moge sie spodziewac
    Od: "iza" <i...@t...pl>

    Witajcie

    Mam do was takie pytanie. Ide pojutrze w sprawie pracy na Assessment Center.
    Powiedzcie mi czego moge sie spodziewac. Jak nalezy sie zachowywac , co jest
    wazne, na co patrza, jestem zupelnie zielona a zalezy mi na tej pracy i
    chcialabym zeby bylo ok

    pozdrawiam

    Iza

  • 2. Data: 2005-06-07 15:46:02
    Temat: Re: assessment center czego moge sie spodziewac
    Od: "eastsidekilla_" <m...@g...pl>

    iza <i...@t...pl> napisał(a):

    > Powiedzcie mi czego moge sie spodziewac. Jak nalezy sie zachowywac , co jest
    > wazne, na co patrza, jestem zupelnie zielona a zalezy mi na tej pracy i
    > chcialabym zeby bylo ok

    Napisz na jakie konkretnie stanowisko jestes kandydatką, poszperaj w archiwóm
    postów, troche sie dowiesz. Ja byłem na AC na początku maja, w BPH ale mi sie
    nie powiodło. Najważniejsze to być wyluzowanym, ja chyba troszke z tym
    przesadziłem.Powodzenia.

    -------
    Why do good girls like bad guys
    Knowin that bad guys tell mad lies?

  • 3. Data: 2005-06-07 16:09:10
    Od: "iza" <i...@t...pl>

    > Napisz na jakie konkretnie stanowisko jestes kandydatką

    na zupelnie podstawowe stanowiska, tym bardziej mnie zdiwila taka forma
    kwalifikacji

> [...]
    > sie
    > nie powiodło. Najważniejsze to być wyluzowanym, ja chyba troszke z tym

    ile osob przechodzi z takiego AC jedna czy kilka a moze wszystkie?

  • 4. Data: 2005-06-07 16:19:59
    Od: "Adam Małysz" <m...@g...pl>

    iza <i...@t...pl> napisał(a):

    > ile osob przechodzi z takiego AC jedna czy kilka a moze wszystkie?

    Ja odpowiadam na podstawie swoich krótkich doswiadczeń wiec nie mozna
    generalizować. Powiedzą Ci zapewne ze to ze dotarłas do AC to już sukces, z
    tego co mi wiadomo to do dalszego etapu przeszło 2 os. chyba z 16, nie wiem
    dokładnie bo AC trwało przez 2 dni w podziale na 6 albo 8 grup po 6 os.
    szukali ludzi do oddziałów w różnych miastach.
    Lepiej sie wyśpij, ja miałem byc w Wawie o 8,00 a mieskam 120 km wiec wstałem
    o 4 ;D
    Ogólnie fajna zabawa, jakies testy, praca w grupie, a nakoniec ankieta i w
    niej pytania jak wypadły panie które przeprowadzały AC.. hehe ;)